סלבס בהתחזקות

"דת וכדורגל יכולים ללכת ביחד": השחקן החליט לשמור שבת - וקידש שם שמיים

זה כמה חודשים שעל שחקן הכדורגל שמעון אבוחצירא - עובר משהו ממש טוב.  אמנם לאחרונה הוא נאלץ לעבור מתפקיד שחקן לעוזר מאמן בעקבות פציעה, אולם מצד שני הוא מתחזק בדת, ולא שוכח לרגע להודות גם על השינוי הזה. "אני עובר תהליך התחזקות שעושה לי רק טוב", הוא אומר

שמעון אבוחצירא (צילום: מתוך פייסבוק)שמעון אבוחצירא (צילום: מתוך פייסבוק)
אא

זה כמה חודשים שעל שחקן הכדורגל שמעון אבוחצירא - עובר משהו ממש טוב. 

אמנם לאחרונה הוא נאלץ לעבור מתפקיד שחקן לעוזר מאמן בעקבות פציעה, אולם מצד שני הוא מתחזק בדת, ולא שוכח לרגע להודות גם על השינוי הזה. "עשרים שנה הדחקתי את הרגע הזה, והגיע הזמן לומר תודה", הוא אומר.

כשהוא אומר תודה, הוא מתכוון בין היתר לשגרת החיים שכוללת תפילה בבית הכנסת הסמוך לביתו שבנתניה, בכל יום בחמש וחצי בבוקר. "אני עובר תהליך התחזקות שעושה לי רק טוב", הוא אומר בראיון ל'מיינט הרצליה'. "אני הולך עם כיפה ובאימונים עם כובע, שומר שבת ומצוות, עובד על המידות ולא עובד בשבת. הרי לא נישאר בעולם הזה לנצח. כשחקן ירדתי ללאומית בגלל השבת ונשארתי לאמן בלאומית מאותה סיבה".

אחרי קריירה ארוכה כשחקן, כשבין היתר שיחק במסגרת אירופאית והופיע במדי נבחרת ישראל, הוא עתיד לעזור למאמן אלדד שביט, ו"לא חושב רחוק מדי. טוב לי ברעננה, אני מחובר למקום. כרגע אני נהנה ממה שאני עושה, ואני עושה המון. אני משלב את חיי האישיים ואת הדת עם הכדורגל, וזה מדהים ונפלא בעיניי. זה נותן תקווה לאחרים שחושבים שדת וכדורגל לא יכולים ללכת יחד, ועובדה שזה כן יכול להשתלב. צריך רק לעשות השתדלות".

תגיות:כדורגלשבתשחקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה