חדשות בריאות

ישראל מנהלת מגעים לרכישת חיסונים נוספים נגד קורונה

בגלי צה"ל דווח, כי ישראל נמצאת במגעים מתקדמים עם שתי חברות לרכישת חיסונים נוספים נגד קורונה הפועלים בטכנולוגיה שונה מזו של חיסוני חברת פייזר. פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש: "חושבים קדימה, כדי שיהיה לנו מגוון חיסונים". אתמול חוסנו 156 אלף בני אדם

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

ישראל מנהלת מגעים מתקדמים עם שתי חברות נוספות לרכישת חיסונים נוספים נגד קורונה. כך דווח הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל.

על פי הידיעה, מדובר בחיסונים שפועלים בטכנולוגיות שונות מהטכנולוגיה עליה מבוססים החיסונים של חברות פייזר ומודרנה שנרכשו על ידי ישראל והגיעו כבר לארץ. המגעים לאבטחת אספקתם של חיסונים נוספים נועדו לגוון את אפשרויות החיסון שבידי ישראל, ולהיערך לכך שיהיה צורך בחיסון תקופתי של האוכלוסייה.

שר האוצר ישראל כ"ץ אישר את הדיווח: "יש כוונה למבצע מאוד נרחב של רכש נוסף של עשרות מיליוני מנות חיסון", אמר לגלי צה"ל. פרויקטור הקורונה הלאומי, פרופ' נחמן אש, הוסיף כי "רוצים להבטיח שיהיה חיסון לכלל האוכלוסייה, וחושבים קדימה – אם יהיו זנים עמידים, כדי שיהיה לנו מגוון חיסונים. זה לא אומר שנשתמש בכולם, אבל שתהיה לנו האופציה".

שר הבריאות יולי אדלשטיין עדכן הבוקר, כי קרוב לארבעה מיליון ישראלים קיבלו עד כה את מנת החיסון הראשונה, ויותר מ-2.6 מיליון חוסנו כבר בשתי המנות. "ממשיכים לעלות בחיסונים היומיים", כתב בטוויטר. "אתמול חוסנו 156 אלף. מי שלא יתחסן – יישאר מאחור. קבינט הקורונה אישר את עמדתנו שרק מתחסנים ומחלימים ייהנו מחדרי כושר ומתרבות הפנאי. לכו להתחסן".

(משרד הבריאות)(משרד הבריאות)

תגיות:חיסוןיולי אדלשטייןנגיף הקורונהישראל כ"ץפרופ' נחמן אש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה