פעילות הידברות

דבר אחד קטן שעשיתם הציל משפחה שלמה

אומרים שהמציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא. בכתבה תוכלו לראות מה עשיתם

  • ד' אדר התשפ"א
אא

"עידו, הבן שלי, נולד כילד רגיל לכל דבר ועניין. רק כאשר היה בן שנתיים, במהלך בדיקות שגרתיות, זיהו שמשהו לא בסדר. הדרך מכאן ועד הגילוי שעידו חולה בלוקמיה היתה קצרה. אני זוכרת איך בעלי ואני ישבנו על יד שולחן הרופא, וכבר לפי המבט הבנו שמשהו לא בסדר.

"פנינו בבקשה לעזרה וסיוע כלכלי למספר מקומות ועמותות, אבל לצערנו לרוב נענינו בשלילה. הרגשנו חסרי אונים מול הבירוקרטיה והמערכת, בשל האפשרות שאין ביכולתנו להעניק בית חם, ואת התמיכה שלה היו זקוקים שני ילדינו הגדולים, ובשל העובדה שהטיפול עלה לנו כסף רב, ונזקקנו לסיוע כלכלי.

"ארגון הידברות תמך בנו לאורך כל הדרך, ודאג לליווי צמוד למשפחה, לתמיכה כלכלית ולהוצאת המשפחה לנופשים, על מנת שנוכל למצוא קצת מרגוע בסיטואציה הקשה שבה היינו שרויים. הילדים יכלו לחייך שוב, ועידו הקטן זכה להפוגה מן הטיפולים.

"זה עניין של חיים ומוות אם אין עזרה, או אם אין עמותות שיכולות לעזור, כמו למשל הידברות, שנכנסה אלינו לחיים ועזרה לנו המון. בלעדיהם אני לא יודעת אם הייתי פה היום, אני לא יודעת איך אנשים שורדים".

משפחת רפאל היא משפחה אחת מתוך רבות שארגון הידברות מלווה ומסייע להן לאורך כל התהליך הארוך שבו אחד מן הילדים חולה במחלת הסרטן, ועולמה של המשפחה חרב עליה.

בעזרתכם, הצליח הארגון ללוות את המשפחות האלה בימים הלא פשוטים, להעניק להם בית חם, אוזן קשבת והפסקה של מרגוע מהתקופה הקשה שהם חווים.

בזכותכם, ארגון הידברות זכה להעניק להם רגעים קטנים של נחת בתוך הסיטואציה הקשה.

המשפחות האלה מצליחות לחייך קצת בזכותכם.

למידע נוסף, לחצו כאן.

תגיות:פעילות הידברותהצלת משפחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה