חדשות בארץ

תחת צנזורה: הממשלה התכנסה לדיון בסוגיה הומניטרית

הצנזורה הטילה איפול על פרטי הישיבה, שכונסה בדחיפות. עם זאת, הותר לפרסם כי בימים האחרונים פנתה ישראל לרוסיה כדי שתסייע מול סוריה בסוגיה הומניטרית

נתניהו ופוטין, ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו ופוטין, ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

(עודכן: 19:39)

הממשלה התכנסה הערב (שלישי) לישיבה דחופה, אליה זומנו השרים על ידי לשכת ראש הממשלה בהתראה קצרה. הישיבה המיוחדת תואמה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ, ובאופן חריג הוטלה צנזורה על פרטיה. היא התקיימה בשיחת וידאו מאובטחת ולא בזום, כדי למנוע הדלפות. השרים הוחתמו בתחילת הדיון על מסמך לשמירת סודיות.

הישיבה הבהולה הסתיימה כעבור כשעה, ופרטיה נמצאים עדיין תחת איפול. עם זאת, זמן קצר לאחר תחילת הדיון התירה הצנזורה לפרסם כי בימים האחרונים פנתה ישראל לרוסיה כדי שתפעיל את השפעתה בסוריה לצורך סיוע בסוגיה הומניטרית. נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, וכן נערכו שיחות בין גנץ ושר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו ובין שר החוץ גבי אשכנזי ומקבילו הרוסי סרגיי לברוב.

ביום רביעי שעבר, לאחר שיחתם של גנץ ושויגו, נמסר מלשכת שר הביטחון כי השניים "סיכמו להמשיך בשיח החשוב בין רוסיה לישראל כדי לשמור על ביטחון הכוחות, וכן על הצורך בקידום צעדים הומניטריים במרחב".

תגיות:רוסיהבני גנץסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה