חדשות בארץ

הבית הלבן: נתניהו יהיה המנהיג הראשון במזה"ת עמו ישוחח ביידן

בתדרוך לעיתונאים, אמרה דוברת הבית הלבן, ג'ן סאקי, כי הנשיא ג'ו ביידן יקיים בקרוב שיחה ראשונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. היא הוסיפה, כי נתניהו יהיה המנהיג הראשון במזרח התיכון עמו ישוחח ביידן

נתניהו וביידן, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו וביידן, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

דוברת הבית הלבן, ג'ן סאקי, אמרה הערב (שלישי) בתדרוך לתקשורת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יהיה המנהיג הראשון במזרח התיכון עמו ישוחח נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. היא הוסיפה, כי השיחה תתקיים בין השניים תתקיים בקרוב.

דבריה של סאקי נאמרו על רקע העובדה, שמאז השבעתו לפני כחודש ביידן טרם שוחח עם נתניהו. זאת בניגוד לנשיאים דונלד טראמפ וברק אובמה, שדיברו עם ראש הממשלה מספר ימים לאחר שנכנסו לבית הלבן.

זו הפעם השנייה בתוך מספר ימים שסאקי מתייחסת לשיחה המיוחלת בין ביידן ונתניהו, נושא הזוכה לעניין רב בתקשורת האמריקנית. בסוף השבוע האחרון, במהלך תדרוך לעיתונאים, היא נשאלה מדוע ביידן טרם שוחח עם ראש הממשלה, ומתי תיערך שיחה ביניהם. היא ענתה כי אינה יכולה להשיב על כך, אולם הוסיפה: "אני יכולה להבטיח שהוא ידבר עם ראש הממשלה בקרוב, והוא מצפה לעשות זאת".

במהלך התדרוך בסוף השבוע התחמקה סאקי מלענות בבירור על השאלה האם ישראל וסעודיה הינן בעלות ברית חשובות של ארצות הברית. היא ציינה, עם זאת, כי לארצות הברית "מערכת יחסים ארוכה וחשובה" עם ישראל.

 

תגיות:ארצות הביתג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה