פעילות הידברות

דווקא השנה: איך עם ה’זכר למחצית השקל’ שלך אנחנו נביא עוד ילד לעולם?

למה דווקא עכשיו ולמה דווקא למחלקת אמ"א בהידברות? כל הפרטים על ההגנה הטובה בתבל ועל הסגולה העתיקה והבדוקה ביותר

  • ה' אדר התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רק שנה עברה ואנחנו מרגישים שהתבגרנו בעשרות שנים לפחות. בתקופת פורים, העולם מציין שנה לפרוץ המגיפה שלא השאירה אבן על אבן בכל מקום שהיא רק הופיעה. רק לפני שנה התחיל העולם להבין שמשהו קורה ויקרה. משהו קצת גדול, קצת שונה ממה שהכרנו, אבל גם מיטב הפרשנים הממולחים לא ידעו עד להיכן הדברים יגיעו.

דווקא עכשיו כשאנו רואים את קץ המגיפה. כשיש לנו ביד או בכתף חיסון מעשי ידי אדם, אנחנו צריכים במקביל שמירה עליונה. משהו שמימי שישמור עלינו. נגיף הקורונה כבר הספיק לתעתע הרבה פעמים בכח המדע, הוא כבר הספיק להוכיח לכולם עד כמה העולם שלנו שברירי בן רגע. דווקא בגלל זה אנחנו צריכים משהו אמיתי, משהו כמו הבטחה אלוקית בשביל שנינצל מהקורונה הארורה. אנחנו צריכים לעשות משהו קטן וטוב בשביל להציל לחיים.  

להידברות יש את ההבטחה האלוקית הקדומה ביותר בתבל. את הסגולה הכי עתיקה וכתובה על ידי רבם של ישראל. וכך ציוותה התורה הקדושה: "וְנָתְנוּ אִישׁ כֹּפֶר נַפְשׁוֹ". והתורה מבטיחה לאלו הנותנים "וְלֹא יִהְיֶה בָהֶם נֶגֶף בִּפְקֹד אֹתָם".

כמה ברור, ככה פשוט. אתה רוצה להבטיח את עצמך, את הילדים שלך, את היקרים לך מכל? מחצית השקל ואתה מבוטח. תרומה אחת קטנה ויש לך את הערבויות הכי טובות בתבל. אם תזכה, גם אתה תהיה מבוטח.

לדברי התורה הק' מצטרפת הבטחה נדירה, אותה חקק המקובל האלוקי רבי חיים פלאג'י זיע"א, "כל מי שנותן מחצית השקל, מובטח לו שהוא בן עולם הבא, ולא יקרה לו שום פגע רע באותה שנה. ואפילו נגזרה גזירה עליו או על בני ביתו ח"ו – היא מתבטלת".

את כספי "זכר למחצית השקל" החליטו רבני הידברות בראשותו של מורנו הרב זמיר כהן שליט"א, להקדיש לחיים עצמם. את כספי הצדקה שייאספו בארגון עבור מצוות 'זכר למחצית השקל' יקדישו בהידברות למחלקת אמ"א. מחלקה שכל כולה מיועדת להצלת חיים. להעניק חיים טובים לאנשים. מחלקה שבראש מעייניה זו מטרה אחת: למנוע הפסקת חיים על רקע מצוקה כלכלית או מצוקות אחרות הניתנות לפיתרון ועזרה.

דווקא עכשיו, דווקא בתקופה הזאת שאנחנו כל כך רוצים לחזור לחיים, לחזור לעצמנו, זה הזמן להעניק חיים לאחרים. לתינוקות חדשים שיבואו לעולם ויאירו באור יקרות את העולם. דווקא עכשיו מקיימים את מצות 'זכר למחצית השקל' שעליה כתב המקובל הגדול הבן איש חי "ויש בה זכות המגנה מן המגפה".

אלו יהיו הנשמות שלך שיאירו לך את החיים, את המזל. את המצווה ואת ההבטחה האלוקית, אתה תקבל כאן, בתרומה אחת קטנה. בטלפון אחד קצר. רק ככה נדע שאנחנו מוגנים.

חייגו עכשיו למחלקת אמ"א בהידברות: 073-2221212

לפרטים ולתרומה און-ליין בצורה מאובטחת, לחצו כאן.

כל התורמים למחלקת אמ"א מקבלים פיטום הקטורת מהודר על קלף – הסגולה הבדוקה ביותר להגנה מכל המחלות!

דווקא כשאנחנו רואים את האור בקצה המנהרה, דווקא כשנראה שהכל מאחורינו, אנחנו צריכים את השמירה הטובה בעולם, הידברות מעניקה לכם אותה. עם שקלים בודדים של ה'מחצית השקל שלכם', אנחנו נביא חיים חדשים לעולם.

תגיות:זכר למחצית השקלמחלקת אמ"א

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה