פעילות הידברות

לא ייאמן: כך קיבלתי תינוק בחצי שקל!

אתם חייבים לקרוא את זה: מכתב מסעיר מיולדת מאומתת-קורונה מסעיר את הרשת

  • ו' אדר התשפ"א
אא

"שלום לך קלינה ממחלקת אמ"א.

"עכשיו, מגיע לך לדעת את הכל. מגיע לך לדעת גם את מה שלא גיליתי במשך ההיריון.

"להיריון של חומי המתוק שלי, התינוק השני במשפחה, נכנסתי עם מלא חששות ודאגות. ידעתי שאני סובלת ממגוון בעיות שעלולות להשפיע על מהלך ההיריון, לקחתי בחשבון שיהיו קשיים, אבל לא תיארתי לעצמי שיום יגיע ואני ירצה לעשות הפלה.

"אני לא יודע אם את יודעת, אבל המצב הכלכלי שלי מאז ומעולם לא היה שפיר. המינוס בבנק תמיד הופיעה בשורה אדומה ומאיימת. ניתוקי חשמל ומים היו מנת חלקי בקיץ ובחורף.

כן, גם אני מאותם אלה שאתם פוגשים ברשתות השיווק העמוסות של ימי ערב החג, מגיעים עם עגלת קניות מצומצמת הנראית כמעט כמגוחכת ליד העגלות העמוסות של העומדים.

"ועכשיו, עם ההיריון, התיישבתי בבית עם דף ועט ומנסה להבין מאיפה מביאים – עוד כמה אלפי שקלים להוצאות הרפואיות, לבדיקות היקרות, לעוזרת בית שתעזור בניהול וניקיון הבית, לקניות מזינות, לחשמל שיוכל לחמם לי את הבית, למים שתמיד יזרמו בברז, ועוד ועוד.

"כשהבחנתי שהדף והעט לא מראים שום פתרון, הבן זוג שלי התחיל לחשוב על כיוון של הפלה. ניסיתי להניא אותו. חשבתי שנצליח לעבור את המשוכה. אבל בסופו של עניין גם אני הרמתי ידיים. נטיתי גם אני לכיוון של הפלה.

"כמוצא אחרון, ותוך כדי שאני משלימה עם האובדן של הילד. חיפשתי מישהו שיעזור לי באמת. מישהי שתעמוד לצידי ותיתן לי כוחות. מישהי שתוכל גם לדאוג לבעלי, למשפחה וכל מי שאומר לא לעובר הקטן והחמוד. לאחר מסע בירורים קצר שכלל אינסוף המלצות חמות עלייך, פניתי בחשש.

לאחר כמה שיחות הבנתי שאת פשוט מלאך מן השמיים. שליחה נאמנה להצלת חיי בני.

"מיד כשנכנסת לתיק והבנת את המורכבות שבו, התחלת לעזור בכל הכח. דבר ראשון שעשית זה לשלם את חשבונות החשמל והמים, שלכל הפחות בתקופת ההיריון יהיה אור בלילה, ובחורף הקר אוכל להדליק חימום. בהמשך, הצמדת לי עוזרת בית שדאגה לנקות את הבית מידי יום ולטפח את הילדים כמו שצריך.

"ואז הגיעה הקורונה. הקורונה ששיבשה את החיים לכולם, שיבשה גם את התוכניות שלנו – נדבקתי בקורונה. שלשה שבועות הייתי מרותקת למיטה. לא יכולתי לצאת מהבית ובוודאי ובוודאי לא לתפקד כמו שצריך.

"העזרה שאת הגשת בימים אלו, לא יתוארו על הכתב.

"שלחת לי אנשים שעשו בשבילינו קניות, דאגת שנשים עקרות בית יבשלו לנו אוכל מזין וחם, כל התרופות שאני צורכת הבאת לי אותם עד פתח הבית, לולא העזרה שלך, אינני רוצה לחשוב איפה הייתי נמצא היום ובאיזה מצב.

"היום, כשאני כבר אחרי הלידה ועם חומי קטן ומתוק ביד, אני כאן להגיד לך תודה רבה ענקית. תודה שהיית איתי לכל אורך הדרך, תודה על כל העזרה, הסיוע הכלכלי, הפיזי והנפשי, תודה על מאות השעות שהקדשת לרווחתי, ותודה רבה ענקית שזכיתי לקבל את המתנה הגדולה בתבל: את חומי שלי.

"לא יודעת אם אוכל אי פעם להחזיר לך כגמולך הטוב, אך אם מכתב זה יעשה את דרכו לאנשים שיתעוררו וידעו את הפעולות הנשגבות של מחלקת אמ"א, והיה זה שכרי". 

כן, תינוק בחצי שקל. זה מה שאנחנו עושים עם ה'זכר למחצית השקל' שלכם - עוד תינוק ועוד תינוקת. עוד לידה ועוד לידה.

והתרומה שלך, חשובה מאין כמוה, עם התרומה שלך, אנחנו נוכל להביא עוד נשמה יהודית בעולם, נוכל לתמוך בעוד אימהות שחושבות לעשות את הצעד הנורא מכל בגלל מצוקה כספית.

במיוחד השנה, החליטו רבני הידברות בראשותו של מורנו הרב זמיר כהן שליט"א להקדיש את כספי "זכר למחצית השקל" לחיים עצמם. את כספי הצדקה שייאספו בארגון עבור מצוות 'זכר למחצית השקל' יקדישו בהידברות למחלקת אמ"א. מחלקה שכל כולה מיועדת להצלת חיים. להעניק חיים טובים לאנשים. מחלקה שבראש מעייניה זו מטרה אחת: למנוע הפסקת חיים על רקע מצוקה כלכלית או מצוקות אחרות הניתנות לפיתרון ועזרה.

דווקא עכשיו, דווקא בתקופה הזאת שאנחנו כל כך רוצים לחזור לחיים, לחזור לעצמנו, זה הזמן להעניק חיים לאחרים. לתינוקות חדשים שיבואו לעולם ויאירו באור יקרות את העולם. דווקא עכשיו מקיימים את מצות 'זכר למחצית השקל' שעליה כתב המקובל הגדול הבן איש חי "ויש בה זכות המגנה מן המגפה".

אלו יהיו הנשמות שלך שיאירו לך את החיים, את המזל. את המצווה ואת ההבטחה האלוקית, אתה תקבל כאן, בתרומה אחת קטנה. בטלפון אחד קצר. רק ככה נדע שאנחנו מוגנים.

חייגו עכשיו למחלקת אמ"א בהידברות: 073-2221212

לפרטים ולתרומה און-ליין באופן מאובטח, היכנסו לכאן.

כל התורמים למחלקת אמ"א מקבלים פיטום הקטורת מהודר על קלף – הסגולה הבדוקה ביותר להגנה מכל המחלות! אתם רוצים לזכות?

תגיות:הפלהזכר למחצית השקלמחלקת אמא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה