חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: מיליוני דולרים עבור חיסונים לסוריה, הקלות וקנסות מיום ראשון

הקלות וקנסות מיום ראשון, שאריות אורניום נמצאו במתקני הגרעין של איראן, על פי דיווחים, ישראל תממן חיסוני קורונה רוסיים לסוריה בתמורה להשבת הנערה

  • ח' אדר התשפ"א
אא

דיווח: ישראל תממן חיסוני קורונה רוסיים לסוריה בתמורה להשבת הנערה: ישראל הסכימה לרכוש במיליוני דולרים חיסוני "ספוטניק" רוסיים נגד קורונה שיועברו לסורים זאת בתמורה להשבת הישראלית שחצתה את הגבול לסוריה לפני ימים אחדים וחזרה ארצה בלילה שבין חמישי לשישי – כך לפי דיווחים בארה"ב ובתקשורת הערבית. על פי דיווחים שונים במטרה להמתיק את העסקה, הציעה לישראל לשלם מיליונים עבור כמה מיליוני מנות של החיסון הרוסי "ספוטניק" שיועבר למיליוני סורים וישראל הסכימה.

מחקר משרד הבריאות: חיסון הקורונה מנע 95.8% ממקרי התחלואה: ממחקר חדש של משרד הבריאות שמתפרסם הערב (מוצ"ש) עולה כי החיסון נגד קורונה מנע 95.8% מסך מקרי התחלואה, 98.0% במניעת מחלה עם חום ו/ או תסמינים נשימתיים ו- 98.9% במניעת תמותה.

שרי הממשלה מאשרים הקלות וקנסות מיום ראשון: העסקים יפתחו מיום ראשון הקרוב: אדם שישהה במקום הפועל על פי התו הירוק והוא אינו מחוסן או מחלים ייקנס ב-1,000 ש״ח, שרי הממשלה מאשרים בשעה זו את התקנות והקנסות.

הבית הלבן הודיע כי ארה"ב נעתרת בשלב זה להצעת האיחוד האירופי לשיחות עם איראן על הסכם הגרעין. מחלקת המדינה האמריקאית מסרה גם כי היא תמשיך לפעול לכך שמדינות אחרות לא ימכרו נשק לאיראן.

באיראן מאמינים שיוסרו הסנקציות שהוטלו בתקופת ממשלו של הנשיא דונלד טראמפכך אמר היום דובר ממשלתי במדינה. הוא הוסיף כי המהלך יקרה למרות "ההתגוששויות הדיפלומטיות" סביב נושא הסכם הגרעין, ואותת על רצונה של טהרן לסיים את המבוי הסתום.

ביידן בועידת מינכן: "אנחנו מוכנים לחדש את המגעים של המעצמות על הסכם הגרעין עם איראן”, כך אמר אתמול (שישי) נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן בוועידת מינכן שהתקיימה באופן דיגיטלי. בנוסף, הבטיח ביידן “להרוויח” מחדש את האמון של מדינות אירופה.

שר הבריאות של ארגנטינה, הינס גונזלס גרסיה, התפטר מתפקידו לאחר שמקורביו קיבלו גישה לחיסונים על אף המחסור הקיים. קבוצת הגיל המתועדפת כרגע במדינה היא מעל 70, אלא שעל פי כלי תקשורת מקומיים, מקורבים רבים לפוליטיקאים קיבלו גישה לחיסונים על אף שלא היו בקבוצה זו.

בביקורת פתע: שאריות אורניום נמצאו במתקני הגרעין של איראן. שרידי האורניום נמצאו בשני מתקני גרעין במהלך ביקורת פתע שביצעה הסוכנות הבין לאומית לאנרגיה אטומית בסוכנות שוקלים להוציא הודעת גינוי נגד אירן

תגיות:הסכם הגרעיןנגיף הקורונהסיכום חדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה