סלבס בהתחזקות

"לימדה אותי מה זה רוחב לב": ברכת יום ההולדת המרגשת, של יובל דיין לעדן הראל

לרגל יום הולדתה של עדן הראל - חברתה הזמרת יובל דיין מפתיעה, עם ברכה מרגשת במיוחד ברשתות החברתיות 

אא

השבוע חגגה עדן הראל יום הולדת, וחברתה הטובה הזמרת יובל דיין - פרסמה פוסט ברכה מרגש לכבודה, ברשתות החברתיות. "היום יום הולדתתתתתתתת היום יום הולדתתת היום יום הולדתתתת ל-ע-ד-ן. טוב יש מסורת של להביך בימי הולדת אנשים שיקרים לליבך, אז אני מקווה שתקבלי את זה בטוב", פתחה דיין וכתבה. 

"לפני שנתיים עברתי לרמת השרון. פגשתי את עדן, והיא ראתה אותי מבולבלת וכנראה העיניים שלי שידרו איזה חוסר וודאות. ועדן כמו עדן, בשתי שניות (ועם בעל, שישה ילדים ועומס מבורך של עבודה כמו תמיד תודה לא-ל, בתוך הכנות לשבת ועזרה לעוד מיליון אנשים כמוני שעוברים דירה, שלא מרגישים טוב, או שסתם צריכים אוזן קשבת..) פשוט תקתקה לי את מעבר הדירה - החל מלמצוא לי מוביל, דרך מנקה ולדאוג שיהיה מי שיתקין לי את המזוזות, וכלה בלשאול אם אני צריכה עוד עזרה במשהו.

"עדן זה בן אדם נדיר בנוף. זה לב שנשפך מהעיניים לכל כיוון, ורק מחפש איך להועיל לכולם, איך לפרגן ולהרים. אני עדה לכך שבכל שנייה ביום הטלפון לא מפסיק לצלצל, אנשים מבקשים את חוות דעתה, את המילה הנכונה, או מבקשים עזרה והיא שם ב100%.

"היא לימדה אותי מה זה רוחב לב, מה זה בית פתוח, מה זה המרחב שבגבולות, היא לומדת ומיישמת על המקום ותאמינו לי שכל המילים שהיא אומרת בשיעורי התורה או בפוסטים כאן זה בסה״כ צל של המעשים שלה. כי הרי אדם שמעשיו מרובים מחוכמתו, חוכמתו מתקיימת, ואני נכחתי באחד מהרגעים האלה, בין סגר לסגר כשהיה אפשר לקפוץ לבקר: שניה לפני שבת עדן נפלה על הגב ולא יכלה לזוז. אני מסתובבת לאחור ורואה אותה שרועה על האדמה, ומה שהיא מבקשת - זה לא לבדוק שהכל במקום או שלא שברה דבר. הדבר שבער לה ביותר באותו הרגע זה לדעת שהיא עדיין צנועה. שאף בגד לא זז ממקומו, אף אחד מהרחוב לא יכול לראות דבר, אבל בעדן הצניעות זה עניין פנימי שמאיר למרחקים וצובע את כל מי שמסביבה באור נכון, בטוח הגיוני ושלם.

"איזה כיף לכולנו שיש אדם כזה בנוף!!! שיש זוג כמו עודד וכמוך ללמוד ממנו איך מנהלים בית של תורה וחינוך ילדים ביד רמה בלי עין הרע לעוד הרבה שנים טובות ושמחות. אני רוצה לאחל לך אחות יקרה את כל הטוב שיש לעולם הזה לתת, שתהיי בריאה שמחה ומאושרת, ומוקפת באנשים טובים כמוך שתכבשי עוד פסגות ותמשיכי להיות השראה לכולנו!!!  יאללה תציפו אותה בתגובות", היא מסכמת.

תגיות:עדן הראליובל דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה