מעניין

שני סיפורים מרגשים באותו חודש: ארבע חברות טובות - גילו שהן אחיות ביולוגיות 

פחות מחודש לאחר שפורסם סיפורן המדהים של אשלי תומאס ולטויה וויברלי - שאחרי 17 שנות חברות טובה, גילו שהן אחיות, באותו חודש ממש מתפרסם סיפורן המופלא  של קסנדרה מדיסון וג'וליה טינוטי, שהכירו בזמן שעבדו יחד, הפכו לחברות הכי טובות ואף הן גילו שהן אחיות

קסנדרה מדיסון וג’וליה טינוטי - החברות הטובות שגילו שהן אחיות קסנדרה מדיסון וג’וליה טינוטי - החברות הטובות שגילו שהן אחיות
אא

פחות מחודש לאחר שפורסם סיפורן המדהים של אשלי תומאס ולטויה וויברלי - שאחרי 17 שנות חברות טובה, גילו שהן אחיות, באותו חודש ממש מתפרסם סיפורן המופלא  של קסנדרה מדיסון וג'וליה טינוטי, שהכירו בזמן שעבדו יחד, הפכו לחברות הכי טובות ואף הן גילו שהן אחיות. 

סיפורן של תומאס 031) וויברלי (29) - שתיהן מפילדלפיה שבארה"ב מתחיל לפני 17 שנה. 

הן נפגשו במסיבה בשנת 2004, ולמרות שכולם אמרו להן תמיד כמה הן דומות זו לזו, הן לא חשבו ש"יש דברים בגו". "יש לנו את אותו גוון עור, מבנה הלחיים שלנו זהה, ואפילו מידת הנעליים שלנו זהה, מה הפלא שבמשך 17 שנה היינו החברות הכי טובות? ידענו שיש לנו המון במשותף, זה היה כמו פאזל שכל החלקים שבו התחברו מהר מאוד", אומרת תומאס בראיון שנעשה עם השתיים לאחרונה. 

איך הן גילו שהן אחיות? בזכות אירוסיה של וויברלי, והתמונות שבהן נראה אביה קנת. "שיתפתי את התמונות האלה בפייסבוק שלי, כשפתאום חברה של אמי ראתה את קנת, ואמרה שהוא מוכר לה". בשלב זה, באופן סתמי לחלוטין, אותה חברה כותבת תגובה על כך שאביה של ווירבלי נראה לה מוכר".

מאוחר יותר התברר שאמה של אשלי ואביה של לטויה - היו נשואים לזמן קצר, ונפרדו. בפרק הזמן הזה נולדה אשלי, אבל אביה כבר לא היה בתמונה. "רק כשעשינו בדיקת DNA גילינו את האמת. התוצאות אישרו שקנת, אבא שלי, הוא גם אביה של אשלי", סיפרה לטויה. "אמי מתה לפני 11 שנה, ומעולם לא גילתה לי מיהו אבי האמיתי", אומרת אשלי. 

"זו תחושה מוזרה לגלות כזה דבר באמצע החיים", אומר קנת, אביהן של השתיים. "בטח ייקח לי קצת זמן להתרגל, אבל ודאי שאני רוצה ששתיהן תהיינה חלק מחיי".

גם סיפורן של קסנדרה מדיסון וג'וליה טינוטי, שעלה לכותרות לפני כשבוע - ממשיך לעשות שמות ברשתות החברתיות. מדיסון וטינוטי הכירו זו את זו במסיבה לפני תשע שנים, ובין לילה הפכו לחברות הכי טובות או כמו שהן מגדירות את זה "כמו אחיות אמיתיות".

מה יכול להיות הסיכוי לכך שגם הן יגלו, אחרי תשע שנות חברות, שהן אחיות ביולוגיות? "תמיד היינו צמודות אחת לשנייה, בכל אירוע", משחזרת טינוטי. "זה הגיע למצב שהרגשנו שהחיבור בינינו הוא הכי טבעי בעולם".

כשהן גילו שלשתיהן יש משפחות ברפובליקה הדומיניקנית - "החלטנו לעשות 'תרגיל' וללכת לבדיקת DNA.אמרנו 'אולי הקשר ההדוק והקרוב שיש בינינו, מרמז בכלל על כך שאנחנו אחיות? זה נאמר בצחוק, לא חשבנו לרגע שהצחוק יהפוך לתגלית הכי רצינית שנגלה אי פעם".

עד לאותה תגלית, שתיהן אומצו על ידי משפחות שונות, וגדלו בבתים שונים. "בהתחלה השווינו את מסמכי האימוץ, אבל ראינו מיד שאין שום קשר. המסמכים לא התאימו ולא גילו לנו שום דבר על העבר שלנו", אומרות השתיים. "היה כתוב שם שאנחנו גרות בערים שונות וששמות המשפחה שלנו שונה. לא באמת הייתה לנו תקווה בשלב הזה", הן אומרות. 

הן ויתרו על החלום להפוך לאחיות 'בדם', והסתפקו בקשר הטוב שהיה ביניהן עד כה, אבל טינוטי בכל זאת הרגישה שזה לא עוזב אותה. "אחרי הרבה חיפושים ומאמצים הגעתי לאבי הביולוגי, והוא זה שסיפר לי את הסוד המדהים".

הסוד של אביה היה שמתוך תשעה ילדים - שלושה בנים ושש בנות - רק היא ואחות נוספת נמסרו לאימוץ, זאת היות וכשהן נולדו - נתקלה המשפחה בקשיים כלכליים גדולים. "כשגיליתי את זה, מיד ידעתי מה הדבר הבא שאני הולכת לעשות", אמרה טינוטי. "רק בדיקת DNA יכלה לעזור כאן, וזה באמת מה שעשינו. רק אז גילינו שאנחנו האחיות שנמסרו לאימוץ".

תגיות:חברותתגלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה