חדשות בארץ

שגריר האמירויות הגיע לישראל ונפגש עם שר החוץ אשכנזי

בפגישתו עם השגריר האמירתי מוחמד אל-ח'אג'ה, ציין שר החוץ גבי אשכנזי את תפקידה החשוב של איחוד האמירויות בהובלת השינוי שיצרו הסכמי אברהם במזרח התיכון: "שמח לראות את התחממות היחסים המהירה בין המדינות". אחר הצהריים יגיש אל-ח'אג'ה את כתב האמנתו לנשיא המדינה. הוא צפוי לבקר מחר עם צוותו ביד ושם

אשכנזי והשגריר האמירתי (צילום: משרד החוץ)אשכנזי והשגריר האמירתי (צילום: משרד החוץ)
אא

שגרירה הראשון של איחוד האמירויות בישראל, מוחמד מחמוד פתח עלי אל-ח'אג'ה, נחת הבוקר (שני) לראשונה בישראל. שר החוץ גבי אשכנזי קיבל בצהריים את פניו במשרד החוץ בירושלים. בשעות אחר הצהריים יגיע השגריר האמירתי לבית הנשיא לטקס הגשת כתב האמנה המסורתי.

במהלך פגישתו עם אל-ח'אג'ה, ציין אשכנזי את תפקידה החשוב של איחוד האמירויות בהובלת השינוי שיצרו הסכמי אברהם במזרח התיכון כולו: "יש לנו הזדמנות היסטורית להציג מודל של שלום חם וכולל בין המדינות ובין העמים", אמר. "פתיחת הנציגויות של משרד החוץ באבו דאבי ובדובאי ופתיחת השגרירות של האמירויות בישראל הן קריטיות לביסוס היחסים הבילטרליים ולקידום השלום. אני שמח לראות את התחממות היחסים המהירה בין המדינות, ומימוש החזון של שלום בין תרבויות ובין אנשים".

עם סיומה של הפגישה האישית בין שר החוץ והשגריר, התקיימה פגישת עבודה ראשונה בין הצוות המדיני של השגרירות האמירתית בישראל לצוותי העבודה במשרד החוץ, בראשות שר החוץ ובהשתתפות מנכ"ל המשרד, אלון אושפיז, וסמנכ"ל מזרח תיכון, חיים רגב. אל-ח'אג'ה לקיים מחר, יחד עם אנשי צוותו, פגישות עבודה נוספות במשרד החוץ. המשלחת האמירתית צפויה גם לבקר במוזיאון יד ושם.

תגיות:משרד החוץאיחוד האמירויותגבי אשכנזי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה