חדשות יהדות

קידוש השם: יוצא תוכנית הריאליטי יצא נגד החלטת הבג"ץ - בפוסט אמיץ במיוחד

יוצא תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' - המפיק המוזיקלי עדי לאון, פרסם ברשתות החברתיות פוסט שיוצא נגד החלטת הבג"ץ להכיר ברפורמים כיהודים (לצורך התאמתם לחוק השבות), וקידש בכך שם שמיים

יוצא תוכנית הריאליטי עדי לאוןיוצא תוכנית הריאליטי עדי לאון
אא

יוצא תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' - המפיק המוזיקלי עדי לאון, פרסם ברשתות החברתיות פוסט שיוצא נגד החלטת הבג"ץ להכיר ברפורמים כיהודים (לצורך התאמתם לחוק השבות).

"אם אני משקר, אל תעקבו אחריי", פתח וכתב מתחת לתמונה של כלב שכיפה לראשו. "רפורמים עושים בר מצוות לכלבים שלהם. רפורמיות מניחות תפילין עם טלית, ואלו רק חלק מההתנהגויות ההזויות של רפורמים בדת ישראל, שנוגדות לחלוטין את ההלכה היהודית".

את הדברים כותב לאון כתגובה על ההחלטה הדרמטית של שופטי בית המשפט העליון, להכיר בגיור רפורמי וקונסרבטיבי. 

"אז מהיום בג"ץ החליטו שגיור רפורמי בישראל  מותר וכל מי שבא לו ייקרא אזרח יהודי ישראלי עם גיור רפורמי", הוא ממשיך וכותב. "ומי בירכו על המהלך? כל מפלגות השמאל בישראל. במקום שנשמר אנחנו מתאבדים. עצוב", סיים לאון בתחושה קשה. 

למעלה מ-90 אלף מעריצים עוקבים אחר הדף שלו, ועד מהרה זכה הפוסט למאות לייקים ותגובות חיוביות. 

זו אינה הפעם הראשונה שלאון יוצא להגנת החרדים. 

גם בכל הנושא של שירת נשים והעליהום התקשורתי שהיה בזמנו על הרב אלימלך פירר - לאון עמד גאון ויציב בדעתו, כשאמר כי לדעתו לא יקרה שום דבר אם זמרות לא ישמיעו את קולן. " לא יקרה שום דבר אם למשך יום אחד, לא יישמע קול אישה".

באומרו כך, התכוון לאון למופע ההתרמה של הרב פירר, שביקש שלא יופיעו נשים ועורר בכך סערה. 

בראיון לתוכניתו של אמנון לוי, שביקש לבקר את תגובתו ועמדתו - אמר לאון כך: "מדובר ברב צדיק, מלאך השם שעוזר לכל כך הרבה אנשים. אני חושב שאם כבוד הרב ביקש חד פעמי, לפי התורה והאמונה, הוא לא יכול לשמוע קול אישה. מה, הוא נגד אנשים, נגד נשים? הבנאדם הזה הוא כולו טוב, אז מה קרה? השתגענו?".

בשלב מסוים ניסה אמנון לוי לקטוע את דבריו, באומרו: "נורא קל לך לוותר על זכויות של אחרים. תוותר על הזכויות שלך".

בתגובה, לאון לא נשאר חייב. "זה נורא קל לך לקבל את השונה והאחר - כשזה מהצד שלכם, אבל כשמדובר באנשים דתיים, פתאום כולם צועקים. מה קרה? מה הוא כבר ביקש? למה לא לעשות את החסד הזה בחזרה לאיש הזה?", הזדעק. 

 

תגיות:בגץעדי ליאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה