חדשות בארץ

לוחם צה"ל הותקף במהלך ניווט בגליל, נשקו נגנב

החייל, לוחם בחטיבת הקומנדו, הותקף על ידי שני אנשים במהלך אימון ניווט בדד. לאחר מאבק שנמשך מספר דקות, הצליחו התוקפים להשתלט על הנשק ונמלטו מהזירה. הלוחם נחבל באורח קל בפניו ובידו

לוחמי צה"ל באימון, תמונת ארכיון (צילום: Hamad Almakt/Flash90)לוחמי צה"ל באימון, תמונת ארכיון (צילום: Hamad Almakt/Flash90)
אא

לוחם צה"ל הותקף הלילה (חמישי) באזור שפרעם שבגליל, ונשקו נגנב. החייל, לוחם בחטיבת הקומנדו, היה במהלך אימון ניווט בדד. מרכב שעצר ליד הלוחם יצאו שני אנשים, שניסו לחטוף ממנו את הנשק. הלוחם נאבק עמם במשך מספר דקות, בסופן הצליחו השניים להשתלט על הנשק ונמלטו מהזירה. החייל נחבל בידו ובפניו באורח קל.

מדובר צה"ל נמסר, כי "במהלך אימון צבאי הלילה באזור הגליל, הותקף לוחם צה"ל על ידי מספר חשודים. מתחקיר ראשוני עולה כי בין הלוחם לחשודים התפתח עימות אלים. לאחר מאבק החשודים חטפו את נשקו האישי של החייל ונמלטו מהנקודה. הלוחם שהיה לבדו, במהלך ניווט בדד, נאבק בחשודים וכתוצאה מכך נפצע באורח קל. הנושא מתוחקר על ידי המפקדים, ובמקביל המשטרה הצבאית החוקרת בשיתוף משטרת ישראל פתחו בחקירת האירוע".

הרמטכ"ל אביב כוכבי התייחס היום לתקרית, ואמר כי מדובר באירוע חמור בו נחצה קו אדום. הוא הוסיף, כי צה"ל ימשיך לפעול בשיתוף משטרת ישראל וגופי הביטחון על מנת לקדם את הטיפול המערכתי בתחום ולמצות את הדין עם העבריינים באירוע.

תגיות:אימוןצה"לחטיבת הקומנדו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה