חדשות בארץ

לפיד: "סער ובנט יסכימו לממשלה בתמיכת המשותפת"; נתניהו: "אמר את האמת"

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר כי גדעון סער ונפתלי בנט יסכימו לשבת בממשלה בתמיכה הרשימה המשותפת: "לא מתרגש מאמירות של קמפיין". ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לשם שינוי לפיד אמר את האמת"

נתניהו ולפיד, ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו ולפיד, ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר היום (ראשון) כי הוא "לא מתרגש מאמירות של קמפיין", וכי יו"ר תקווה חדשה גדעון סער ויו"ר ימינה נפתלי בנט "יסכימו בסוף לשבת בממשלה בתמיכת המשותפת". בריאיון לוועידת המשפיעים של N12, הוסיף לפיד: "יותר חשוב לי להזיז את נתניהו מתפקידו מאשר שאני אהיה ראש ממשלה. אני לא פוסל רוטציה עד שאדע את התוצאות האמיתיות".

סער ובנט דחו על הסף את דבריו של לפיד. סער כתב בטוויטר "לא יקרה", ובנט הגיב ברוח דומה "לא יקום ולא יהיה".

מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "לשם שינוי יאיר לפיד אמר היום את האמת. גדעון ובנט ישבו תחתיו, יחד עם מירב מיכאלי, מרצ והרשימה המשותפת. זה נכון. הבחירות האלה הן על שאלה פשוטה מאוד: ממשלת ימין יציבה בראשותי, או ממשלה לא יציבה שבכל מצב יאיר לפיד יהיה בה ראש ממשלה".

מוקדם יותר התייחס יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, בוועידת המשפיעים לבחירות המתקרבות לכנסת. הוא נמנע מלומר בבירור על מי ימליץ לנשיא כמועמד להרכבת הממשלה הבאה, אולם שיבח את יו"ר יש עתיד: "לפיד, שקרא לנו פעם 'זועביז', אומר שהוא רוצה את המשותפת בתוך הממשלה. זה חסר תקדים – וזה בגלל המעמד שלנו. לפיד אמר משפט היסטורי שלא אמר אף אחד לפניו. הוא אמר משפט מאוד מתקדם מבחינתו. זה חשוב, יישר כוח".

"הוכחנו שאנחנו אמיצים, מי שברח היה גנץ", הוסיף יו"ר הרשימה המשותפת. "נחכה יום אחרי הבחירות, נקרא את המפה הפוליטית – אנחנו יודעים להיות אמיצים".

בתגובה לדבריהם של לפיד ועודה, אמרו בליכוד: "לפיד חושף שגדעון ובנט יסכימו לשבת בממשלה שלו בתמיכת הרשימה המשותפת. מוקדם יותר הודיע איימן עודה שיתמוך ביאיר לפיד כראש הממשלה הבא. לכולם ברור שלגדעון ובנט אין איך להקים ממשלה בלי להצטרף ללפיד ולתת לו להיות ראש ממשלה. רק הליכוד יקים ממשלת ימין יציבה, שתפעל למען כל אזרחי ישראל".

תגיות:יאיר לפידגדעון סערנפתלי בנטבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה