חדשות בעולם

ילדה תאומים בגיל 64, ולא תוכל לגדל אותם בשל גילה: "אין לנו ספק שהתאומים בסיכון"

העיר בורגוס שבספרד סערה השבוע לאחר שאישה בת 68 בשם מאוריצ'יה שילדה תאומים לפני ארבע שנים - הורחקה מהם בתואנה שהיא אינה זכאית לגדל אותם, בשל 'גילה המבוגר מדי'

אא

העיר בורגוס שבספרד סערה השבוע לאחר שאישה בת 68 בשם מאוריצ'יה שילדה תאומים לפני ארבע שנים - הורחקה מהם בתואנה שהיא אינה זכאית לגדל אותם, בשל 'גילה המבוגר מדי'. 

שני בניה התאומים של מאוריצ'יה נולדו באמצעות טיפולי פוריות, אולם בית המשפט המקומי פסק כי היא אינה יכולה לגדל את בניה ואינה זכאית למשמורת עליהם.

"היכולת להביא ילדים לעולם בגיל מבוגר היא לא מתנה, היא יכולת ככל היכולות", אומרת מאוריצי'ה בכאב. 

מי שהתערב במקרה הזה הן לא אחרות מאשר שירותי הרווחה של העיר, שהטילו ספק ביכולתה של מאוריצ'יה לגדל את בניה ולתת להם את מה שהורים צעירים יותר מסוגלים לתת. תחילה התירו הרשויות למאוריצ'יה לגדל את בניה, תוך כדי פיקוח של גורמים מהרווחה, שככל הנראה דיווחו על טיפול שאינו הולם מספיק לטעמם. 

"אין לנו ספק שכל עוד התאומים יגדלו ברשותה, הם יהיו בסיכון", אומרים בכירים ברשויות. "מגיע גיל שזה כבר נהיה בלתי אפשרי לגדל ילדים לבד".

הרשויות המליצו לבית המשפט לקחת ממאוריצ'יה את ילדיה, ולמרות שמאוריצ'יה ערערה על ההחלטה, בית המשפט סירב לחזור בו. "התאומים במצב ברור של פגיעות בשל גילה המבוגר של האם", אומר דובר בית המשפט. "מאוריצ'יה אינה מקבלת עזרה כלכלית מאף גורם, והילדים האלה לא יזכו לתנאים אופטימליים".

תגיות:לידהתאומיםמדהים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה