חדשות בארץ

דרעי: "התקשורת מכה בחרדים כדי להכות בנתניהו"

יו"ר ש"ס אריה דרעי מתח ביקורת חריפה על התקשורת, והאשים אותה בניהול קמפיין נגד החרדים במטרה להביא להחלפתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם ממשלה של 61 לפחות, כולל בנט"

דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, מתח הבוקר (שני) ביקורת חריפה על התנהלותה של התקשורת הישראלית במערכת הבחירות, והאשים כי היא פוגעת בחברה החרדית כדי להביא להחלפתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "התקשורת בקמפיין חזק מאוד", אמר בריאיון לרדיו 103FM. "הם הבינו שהמעצור היחידי מלהחליף את נתניהו זה החרדים, לכן מכים בחרדים כדי להכות בנתניהו".

"שלא יהיה ספק", הוסיף דרעי, "אם הייתי נותן לכם כותרת שאני שוקל לתמוך ביאיר לפיד או בגדעון סער, או שאני לא פוסל שום אפשרות – הייתם רואים איך שהחרדים הופכים פתאום להיות 'בשר מבשרנו', 'האנשים הכי טובים, הכי מתונים'".

דרעי הסביר, בהקשר זה, מדוע לא השתתף המשפיעים של חדשות 12: "מכים בי, אז אני הולך למקום בו לא מכים אותי. אני מאוד פגוע מערוץ שאמור להיות של כלל הציבור, אך לצערי תפס צד בצורה חד-צדדית נגד החרדים – לא מהיום אלא במהלך כל החודשים האחרונים".

באשר לתוצאות הבחירות, אמר יו"ר ש"ס: "ההערכה שלי מתחזקת מיום ליום – ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו עם ממשלה של 61 לפחות, כולל נפתלי בנט. אני מעריך שנסיים עם 63-62 מנדטים. מבחינתי זו שאלה היפותטית שלא נקבל 61. כל הקמפיין להזיז את נתניהו הוא וירטואלי".

תגיות:אריה דרעיהתקשורת הישראליתבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה