חדשות בריאות

בילינסון: שיפור במצבן של שלוש יולדות שנדבקו בקורונה

במצבן של שלוש היולדות, שהיו בסכנת חיים, חל שיפור והוא מוגדר כעת טוב. בימים הקרובים הן צפויות לעבור מבית החולים לשיקום

(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

בחסדי שמיים: בית החולים בילינסון בפתח תקווה עדכן אמש (מוצאי שבת), כי לאחר שבועות ארוכים של מאבק על חייהן של שלוש יולדות שחלו בקורונה והיו בסכנת חיים, חל שיפור במצבן והוא מוגדר כעת טוב. הן נותקו בימים האחרונים ממכשיר האקמו וממכשירי ההנשמה אליהן חוברו, והועברו לאשפוז במחלקות פנימיות.

בבילינסון ציינו, כי אחת מהחולות, אישה בת 33 מירושלים, הגיעה לבית החולים בשבוע ה-31 להריונה במצב קשה. חולה נוספת בת 35 הועברה מבית החולים לניאדו בשבוע ה-31 להיריון, והחולה השלישית בת 40 אושפזה בשבוע ה-28.

בימים הקרובים צפויות היולדות לעבור מבית החולים לשיקום, ובהמשך לחזור לבתיהן. באשר למצב התינוקות, נמסר כי אחד מהם שוחרר והשניים הנוספים מאושפזים עדיין במרכז שניידר לרפואת ילדים.

"אלו הרגעים המרגשים בהם יש שכר לעמלנו", אמר ד"ר איליה קגן, מנהל מחלקת טיפול נמרץ קורונה בבילינסון. "עשינו לילות כימים בטיפול בנשים אלו, נלחמנו על חייהם ולא עצרנו לרגע. לא נתנו לרגעי הייאוש לנצח. אני מאושר לראות אותן נושמות בכוחות עצמן, מחייכות ומתקשרות עם בני זוגן ומתקשרות עם בני המשפחה. הן מקבלות טיפולי פיזיותרפיה, ובקרוב ייצאו לשיקום. אחת היולדות כבר ראתה את תינוקה בפגיית שניידר לרפואת ילדים".

פרופ' ארנון ויזניצר, מנהל בית החולים לנשים בבילינסון, הוסיף: "היה פה מאבק איתנים סביב הצלת החיים של כל אחת מהנשים. היו רגעים לא קלים סביב הטיפול בהן, אבל לא איבדנו תקווה. אני שמח שבזכות נחישות ויכולות מקצועיות הצלחנו להגיע לרגע הזה. אני קורא מכאן שוב לכל הנשים בהיריון לגשת ולהתחסן – זה חשוב, זה מציל חיים".

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים בילינסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה