חדשות בארץ

נתניהו: לפיד יקים "ממשלת מטבוחה"

ראש הממשלה נתניהו אמר בכנס ירושלים של "בשבע", כי ליו"ר ימינה נפתלי בנט יהיה "מקום מכבד ומכובד" בממשלתו, אולם לא יסכים לרוטציה איתו: "השאלה היא מי יהיה ראש הממשלה – אני או לפיד. לפיד מסתיר את זה"

נתניהו (צילום: David Cohen/Flash90)נתניהו (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר היום (ראשון), כי לא יסכים להקים שוב ממשלת רוטציה: "אסור לחזור לזה. אצלי לא תהיה רוטציה, אצלי תהיה ממשלת ימין חזקה עם ראש אחד", אמר בכנס ירושלים של העיתון "בשבע".

"השאלה היא מי יהיה ראש הממשלה – אני או לפיד. לפיד מסתיר את זה", הוסיף נתניהו. "ראיתם פעם מועמד לראשות ממשלה שמסתיר את העובדה שהוא מתמודד לראשות הממשלה? למה לפיד מסתיר את זה? כי הוא יודע, שברגע שהציבור מבין שהבחירה היא בין ממשלת ימין יציבה של הליכוד בהנהגתי או ממשלת מטבוחה של רוטציות שבהן הוא חייב להיות ראש ממשלה – מצביעי הימין יתעוררו".

לדברי נתניהו, "מי שמצביע לגדעון או לבנט – מצביע ללפיד כראש ממשלה. גדעון ובנט לא יכולים להרכיב ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה. בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד. יריבו מי יהיה ראשון או שני, אבל לפיד יהיה חזק יותר וישלוט בממשלה הזאת. לפיד מתפלל שתצביעו בשביל בנט, כי ימינה היא התקווה החדשה של לפיד".

"בנט לא יקבל 15 מנדטים – בסקרים הוא תמיד מתחיל גבוה, ואתם יודעים איך זה נגמר. אבל יהיה לו מקום מכבד ומכובד בממשלה שלנו, אבל לא תהיה איתו רוטציה", סיכם נתניהו.

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה