חדשות בארץ

הכנופיה ששודדת כספומטים בדרום: "אין להם שום ערך לחיי אדם"

הקץ לחוסר האונים בדרום: המשטרה עצרה השבוע כנופייה של חמישה חבר'ה צעירים בני 20, באשמת שוד כספומטים - אותם שדדו מבעלי חנויות נוחות, בצורה אכזרית במיוחד

אא

הקץ לחוסר האונים בדרום: המשטרה עצרה השבוע כנופייה של חמישה חבר'ה צעירים בני 20, באשמת שוד כספומטים - אותם שדדו מבעלי חנויות נוחות, בצורה אכזרית במיוחד.

החמישה נהגו להיכנס לחנויות באזור הדרום - הן ביישובים ערביים והן במגזר היהודי, כשהם מצויידים בנשק קר כמו גרזן, מוטות ברזל, סכינים, אלות ושרשראות ברזל, ודרשו את הכספים תחת איומים והפחדות. 

בסרטון שהתפרסם ברשתות החברתיות נראה אחד מחברי הכנופיה כשהוא פושט על חנות בשעת לילה מאוחרת כשבידו גרזן, ותחת הפחדה של המוכר בחנות - עוקר את הכספומט ונעלם עם שאר חברי הכנופייה, ועם כמה חפיסות של סיגריות גנובות. "הם נכנסו לחנות בשתיים לפנות בוקר עם גרזנים ומוטות ברזל, ואיימו לפגוע בי", שחזר בעל חנות שנשדד לאחרונה. 

לדבריו, "הם שדדו 200 אלף שקל תוך דקה וחצי, ונעלמו מהמקום". 

השיטה שבה היו חברי הכנופייה פועלים היא הפחדות ואיומים על בעל החנות, בזמן ששאר חברי הכנופייה קושרים את הכספומט בשרשרת ברזל, ועוקרים אותו ממקומו. 

עובד נוסף שנשדד אמר כי כשהם נכנסו לחנות, הוא פחד להוציא מילה מהפה "שלא יתנו לי גרזן בראש. הם היו אלימים ואכזריים מאוד, ומה שעניין אותם זה הכסף  המזומן בקופה, הכספומט והסיגריות".

מחקירתם הראשונית עולה כי החמישה גנבו כסף מזומן בסכום כולל של מיליון שקלים, וסיגריות בשווי מאות אלפי שקלים, בלי להניד עפעף. 

כוח מיוחד של המשטרה שפועל באזור מרחב הנגב - פשט בשבוע שעבר על בתיהם של החמישה, לאחר שאחד מהם זוהה בזכות העובדה ששכח לכסות את פניו. החשודים דחו מכל וכל את המיוחס להם, ושומרים על זכות השתיקה - אולם כתבי האישום יוגשו נגדם בקרוב. 

"זו כנופייה אלימה ואכזרית שגרמה נזק קשה גם נפשים וגם כספית, לבעלי החנויות ולעובדים. אין להם כל ערך לחיי אדם, ואם העובדים היו מתנגדים להם - הם היו תוקפים אותם בלי להסס".

תגיות:דרוםשודכנופיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה