חדשות יהדות

מזעזע: ספרי תהילים שנמכרו ב’מקס סטוק’ בשקיות יוקרתיות - התגלו כ’ברית החדשה’

רשת מקס סטוק ביצעה לאחרונה 'ניקוי' מדפים רצינים מכל סניפיה, לאחר שהתגלה כי ספרי התהילים שנמכרו באריזות מתנה - מכילים בתוכם דפים מה'ברית החדשה'

אא

רשת מקס סטוק ביצעה לאחרונה 'ניקוי' מדפים רצינים מכל סניפיה, לאחר שהתגלה כי ספרי התהילים שנמכרו באריזות מתנה - מכילים בתוכם דפים מה'ברית החדשה'. 

את הידיעה המרעישה חשפו פעילים של 'יד לאחים', שקיבלו על כך עשרות פניות ותלונות במוקד שלהם. 

הפעילים, שביקשו לבדוק את הטענות, פשטו על מספר חנויות שבהן נמכרו המארזים, ומצאו כי הטענות אמנם צודקות וכי בכל מארזי המתנות שהכילו לכאורה ספרי תהילים, נמצאו ספרים המכילים דפים של הברית החדשה בשפה האנגלית. 

מה שהטעה את רוב האנשים ש'נפלו בפח' היה כיתוב של המילה 'תהילים' על גבי הספר, ואף אחד לא העלה בדעתו שיש לבדוק מה מכיל הספר באמת, לפני שהוא רוכש אותו. 

פעילי 'יד לאחים' מזהירים את הציבור ואומרים כי המסיונרים מנסים לחלל את הקודש בכל דרך, וגם בדלת האחורית. "אנו קוראים לציבור לפקוח עין, לשים לב לנסיונות ההטפה לנצרות של מי שקורא לעצמו 'נוצרים-יהודים-משיחיים' ולהדוף אותם הכי רחוק שאפשר", אומרים הפעילים. 

עוד הם מוסיפים כי בוודאי הנהלת 'מקס סטוק' הוטעתה, ולא באמת ידעה מה נמצא בתוך ספרי התהילים - שאחרת ודאי לא הייתה משווקת אותם בסניפיה. 

 כאמור, הנהלת 'מקס סטוק' פעלה במהירות להסרת המארזים מחנויות הרשת.

 

תגיות:תהיליםחשיפההברית החדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה