חדשות בארץ

נתניהו ללפיד: "בוא נסכים על המראיין ונלך לעימות"

בריאיון לוועידת הבחירות של ערוץ 20, הביע ראש הממשלה בנימין נתניהו את הסכמתו לעימות עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. גורמים ביש עתיד: "הוא לא רציני בעניין"

נתניהו ולפיד, ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו ולפיד, ארכיון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע היום (שלישי) את הסכמתו להשתתף בעימות עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

בריאיון לאראל סג”ל בוועידת הבחירות של ערוץ 20, אמר נתניהו: "אני מוכן להגיד לו (ללפיד) נורא פשוט, בוא עכשיו נסכים על המראיין ונלך לעימות".

"אגב, יש לי מראיין ומנחה", הוסיף נתניהו כשהוא מכוון בדבריו לסג"ל.

בשבוע שעבר לפיד היה הראשון שקרא לערוך עימות בינו לבין נתניהו. אלא שנתניהו הצהיר, כי יסכים לעימות רק בתנאי שלפיד 'יפסיק להסתתר' מאחורי גדעון סער ונפתלי בנט ויכריז כי הוא מתמודד על ראשות הממשלה. בריאיון אתמול לג'רוזלם פוסט, אמר לפיד כי הוא "מוכן להיות ראש ממשלה. אני מוכן, המפלגה מוכנה. יש לנו את התוכניות הנכונות, את היכולות ואת הניסיון".

בעקבות דבריו של נתניהו, פנה יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, בקריאה ליו"ר יש עתיד: "לפיד, אל תפחד. עימות מול ראש הממשלה בסך הכל ימחיש את ההבדל בין מנהיג הימין למנהיג השמאל. טוב שהציבור יידע שהשמאל מתיימר להכתיר אותך כראש ממשלה בלי ניסיון ועם רקורד גרוע בתפקידים הציבוריים בהם כיהנת, בזמן שהימין מבקש מהציבור לאפשר לנתניהו להמשיך בתפקידו עם ניסיון מוכח והישגים היסטוריים".

על פי הדיווח ב'מעריב', גורמים ביש עתיד הגיבו על דבריו של ראש הממשלה: "העובדה שנתניהו הציע עימות בהנחיית ארא"ל סגל מוכיחה כמה הוא לא רציני בעניין".
 

תגיות:יאיר לפידבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה