חדשות בארץ

הנשיא ריבלין הצביע: "בחירות רביעיות בתוך שנתיים פוגעות באמון הציבור"

לאחר הצבעתו, קרא הנשיא ראובן ריבלין לאזרחים לממש את זכותם ולצאת להצביע: "רק בידיכם להשפיע, אין דרך אחרת"

ריבלין, הבוקר (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)ריבלין, הבוקר (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

נשיא המדינה ראובן ריבלין הצביע היום (שלישי) בבחירות לכנסת ה-24 בקלפי בבית הספר "יפה נוף" בירושלים. בתום ההצבעה, קרא הנשיא לאזרחים לממש את זכותם ולצאת להצביע: "אני עושה זאת בפעם האחרונה כנשיא, אבל לפני הכל אני עושה זאת הפעם כאזרח מודאג, מודאג מאוד", אמר בהצהרה שנשא במקום לאחר הצבעתו.

"גם בתוך הקושי הגדול שאנחנו שרויים בו, הבחירות לכנסת הן קודש הקודשים של הדמוקרטיה הישראלית שלנו", הוסיף ריבלין. "נכון, מערכת בחירות רביעית בתוך שנתיים פוגעת באמון הציבור בהליך הדמוקרטי, אבל רק בידיכם להשפיע. אין דרך אחרת".

בהמשך דבריו הודה הנשיא לוועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט עוזי פוגלמן: "גם במערכת הבחירות הנוכחית מבטיחים את זכות ההצבעה של כל הישראליות והישראלים, ואת תקינות הליך ההצבעה והבחירות בכל רחבי הארץ, ללא העדפה וללא משוא פנים. הם עושים זאת גם תחת לחץ של שלל האתגרים, ובראש ובראשונה התאמת הליך הבחירות לימי הקורונה, לאוכלוסיות בסיכון ולאזרחים המצויים בבידוד".

"אז, בפעם האחרונה, מלבו של נשיא אל לבכם – אנא, צאו להצביע. למען ילדינו, למען נכדינו, למען הדורות הבאים ולמעננו אנו. כולנו יחד יכולים להתגבר על כל דבר, גם אם יש כאלה שחושבים שכשאנחנו מפוצלים יותר טוב להם. יחד כולנו ננצח כמדינת ישראל שהיא יהודית ודמוקרטית", חתם הנשיא את דבריו.

תגיות:ראובן ריבליןבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה