חם ברשת

ילד שיחק עם הצעצוע הפופולרי עד שקרה דבר מחריד

בנו של ג'ון האריס שיחק עם הצעצוע הפופולרי, אלא שהמשחק הפך מהר מאוד לאסון. אחרי המקרה, הוא העלה פוסט לרשתות החברתיות כדי להזהיר אחרים

אא

גם אם לא שיחקתם מעולם בצעצוע שנקרא "ספינר", בוודאי שמעתם עליו. הספינר הוא כלי שמטרתו להקל על לחץ ושעמום, וגם פורסם שהוא יכול לסייע לילדים עם בעיות של היפראקטיביות ובעיות ריכוז (אם כי מעולם לא הוכח מחקרית), אך מהר מאוד, הספינר הפך לצעצוע פופולרי בקרב ילדים רבים ברחבי העולם.

ג'ון האריס רכש שני ספינרים, אחד עבורו ואחד עבור הבן שלו. הוא גלש באינטרנט וגילה שיש שיטות שונות לגרום לו להסתובב מהר יותר, אחת מהן הייתה באמצעות מדחס אוויר. בהתחלה זה היה משעשע עד שזה הפך לסכנה של ממש.

יום אחד, בזמן שבנו של ג'ון שיחק בספינר, הפלסטיק התפוצץ לו בפנים. הפגיעה גרמה לחתכים עמוקים באזור השפה העליונה ולנזק חמור סביב הפה. כשהגיעו לבית החולים, בנו של ג'ון היה זקוק ללא פחות מ-30 תפרים.

לאחר המקרה, ג'ון פרסם פוסט ברשתות החברתיות, בו הזהיר הורים אחרים: "אני כותב לכם את הפוסט הזה מחדר המיון. כן, בגלל המשחק הזה, הבן שלי נמצא עכשיו בבית החולים ועובר טיפולים משקמים לפנים שלו. התמזל מזלנו ולא נגרם נזק כבד יותר שהיה יכול להיגרם. אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה. זה ללא ספק היה יכול להיות גרוע הרבה יותר".

תגיות:רץ ברשתספינר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה