חדשות בארץ

בנט ולפיד נפגשו: "הייתה פגישה טובה"

לאחר שנועד שלשום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשך כשלוש שעות, נפגש יו"ר ימינה נפתלי בנט עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. נתניהו: "צריך עכשיו ממשלת ימין יציבה"

לפיד ובנט, ארכיון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)לפיד ובנט, ארכיון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

לקראת סבב ההתייעצויות בבית הנשיא, נפגש אמש (מוצאי שבת) יו"ר ימינה נפתלי בנט עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. בסיום הפגישה, שנמשכה כשעתיים וחצי, נמסר מיש עתיד כי "הייתה פגישה טובה ותתקיים פגישה נוספת בקרוב".

שלשום נועד בנט עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בלשכת ראש הממשלה בירושלים. לאחר כשלוש שעות של פגישה, נמסר מלשכתו של בנט כי "השניים שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה. סוכם כי הצדדים יעמדו בקשר בהמשך". בלשכת נתניהו הכחישו את הדיווח בחדשות 12, לפיו נתניהו הציע לבנט רוטציה בתפקיד ראש הממשלה לאחר פרק זמן של כשנה-שנה וחצי.

בנט כתב בטוויטר לאחר הפגישה כי הוא "פועל בתחושה שהמדינה המופלאה שלנו היא לא דבר מובן מאליו. בגלל חרמות ותחושה של כל אחד ש'רק אני צודק' כבר איבדנו את ביתנו לפני 2000 שנה. לכן אמשיך במאמצים כבירים כדי להביא להקמת ממשלה טובה לישראל בהקדם".

נתניהו הגיע אמש לחגיגות המימונה בביתה של חברת הכנסת אסנת מארק במעלה אדומים. "המאבק על המולדת ועל ארץ ישראל לא מסתיים, המאבק על ההתיישבות לא מסתיים", הצהיר. "המאבק על הזכות שלנו להגן על עצמנו. המאבק נגד איראן שרוצה לחזור להסכם הגרעין. מול האתגרים הללו ומול ההזדמנויות הכבירות שיש בפנינו, צריך עכשיו ממשלת ימין יציבה לאורך שנים שתדאג לכל אזרחי ישראל. זה מה שמתבקש כרגע, ובעזרת השם נשיג את זה ואני מאמין שזה אפשרי".

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה