חדשות בריאות

קבינט הקורונה יאשר הקלות נוספות במערכת החינוך

מתווה ההקלות החדש, שיובא על ידי שר הבריאות יולי אדלשטיין לאישור הקבינט, כולל את ביטול הקפסולות בכיתות ד', ובהמשך בכיתות ה'-ו'. בנוסף, תבוטל החובה בהצהרת הורים ומדידת חום בכניסה לבית הספר

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

שר הבריאות יולי אדלשטיין יביא היום (חמישי) לאישור קבינט הקורונה מתווה חדש להקלות במערכת החינוך, שגובש על ידי בכירי משרדו לאחר התייעצות עם הנהגת ההורים הארצית, וזאת בעקבות הירידה המתמשכת בנתוני תחלואת הקורונה.

על פי המתווה, הקפסולות בכיתות ד' יבוטלו, בדומה לנהוג בכיתות א'-ג'. ככל שיתברר, לאחר עשרה ימים, כי ביטול הקפסולות לא העלה את התחלואה – הן יבוטלו גם בכיתות ה'-ו'. בכיתות ז'-י' יתאפשר מעבר תלמידים בין ארבע קפסולות במקום בין שתיים כפי שנהוג כיום. הדבר יאפשר לתלמידים לעבור בין יותר מגמות.

עוד עולה מפרטי המתווה, כי כיתות שיפעלו בהתאם ל"מגן חינוך" ילמדו ללא קפסולות. בנוסף, בכל מערכת החינוך תבוטל החובה בהצהרת הורים ומדידת חום בכניסה לבית הספר.

"חינוך הוא הדבר החשוב ביותר, ואנחנו עושים כל מאמץ לפתוח את המקסימום הניתן במינימום סיכון לתלמידים", אמר השר אדלשטיין. "יש לזכור שמלבד כיתות י"א-י"ב התלמידים אינם מחוסנים, וחובה עלינו להגן על בריאותם. אני מודה להנהגת ההורים ולבכירי משרד הבריאות על המתווה המצוין שגיבשו לטובת כלל תלמידי ישראל".

תגיות:נגיף הקורונהמערכת החינוךיולי אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה