חדשות בארץ

"שנה עתירת אתגרים": נתניהו העניק אותות הערכה לעובדי השב"כ

בטקס שנערך במטה השב"כ, העניקו ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ נדב ארגמן את אות ההערכה של ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי. האות מוענק למבצעים פורצי דרך, שהביאו לידי ביטוי מצוינות ברמות התכנון והביצוע ותרמו באופן יוצא דופן לביטחון המדינה

נתניהו בטקס אמש (צילום מסך, לע"מ)נתניהו בטקס אמש (צילום מסך, לע"מ)
אא

(וידיאו: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ נדב ארגמן העניקו אמש (ראשון) את אות ההערכה של ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנת 2020. אות ההערכה מוענק למבצע או פרויקט מהתחום המודיעיני-מבצעי, בו באו לידי מצוינות, מקצועיות ויצירתיות יוצאת דופן ברמות התכנון והביצוע, ותרומה יוצאת דופן להשגת היעדים בתחום האיסוף והסיכול.

בטקס, שהתקיים במטה השב"כ, הוענקו תעודות ההוקרה לשישה מבצעים פורצי דרך, לעובדות ולעובדים שלקחו חלק בהובלתם, וכן לנציגי גופי הביטחון הפועלים בשיתוף פעולה עם השב"כ.

בשב"כ ציינו, כי המבצעים שנבחרו הינם מבצעים מודיעיניים, טכנולוגיים וסיכוליים ממודרים שבוצעו בשנה החולפת בזירות השונות והביאו להישגים משמעותיים ופריצות דרך מודיעיניות וסיכוליות כאחד בתחומים השונים עליהם מופקד השירות, ביניהם סיכול טרור סיכול וריגול ופיתוח כלים טכנולוגיים ומבצעיים.

"השנה הזו הייתה השנה הביטחונית הטובה ביותר בתולדות ישראל", אמר ראש הממשלה נתניהו בנאומו בטקס. "מספר הנפגעים, הן בכוחות צה"ל והן באזרחים, הוא הנמוך ביותר מאז שהוקמה המדינה. יש לכם חלק משמעותי בזה, ואני רוצה להודות לכם על כך בשם כל אזרחי ישראל".

ראש השב"כ אמר כי "השנה החולפת הייתה שנה מורכבת ועתירת אתגרים. שנה בה השתלבנו במאבק הלאומי בקורונה, בפעילות שאינה שגרתית לנו, ובמקביל המשכנו להתמודד מול מגוון איומים על ביטחון המדינה ועל שלומם של אזרחי ישראל".

ארגמן הדגיש, כי "ההישגים הראויים לציון מיוחד אינם דווקא פעולות חד-פעמיות אלא תוצאה של התנהלות ממושכת, סבלנית, דבקה במטרה. התנהלות שנצמדת לערכי השירות, ששואבת את כוחה מהבנת המשמעות ומכובד האחריות. פרס ראש הממשלה על הישג מבצעי ניתן היום לאלו הראויים להוקרה ולתודה מכל עם ישראל: על נחישות, על שאיפה למצוינות, על ביצוע ללא פשרות גם מעבר לגבולות המוכר והבטוח. בשביל זה אנחנו כאן – וזהו הלפיד אשר לאורו נמשיך לצעוד, לפעול ולחנך את הדורות הבאים".

תגיות:שב"כנדב ארגמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה