מעניין

יצא לקניות בסופר בזמן שאלפי דבורים נכנסו לרכבו

גבר מניו מקסיקו יצא לקניות בסופר וכשחזר – גילה שאלפי דבורים פלשו לרכבו. מכבי האש שהוזעקו למקום הצליחו להעביר בבטחה את נחיל הדבורים למקום מתאים יותר

אא

מה שהיה אמור להיות ביקור שגרתי בסופרמרקט אחר הצהריים הפך להרפתקה. גבר בניו מקסיקו נדהם לחזור למכוניתו ולמצוא מבקרים בלתי צפויים – אלפי דבורים חיכו לו במושב האחורי. הגבר, ששמו לא פורסם, השאיר את חלונות רכבו פתוחים בזמן הקניות, וכשחזר, הניח את מצרכיו במכונית. רק לאחר שהחל לנסוע הבחין באלפי דבורים שהצטרפו אליו לנסיעה.

מכבי האש המקומיים הגיעו במהרה ולאחר שחסמו את האזור כדי להגן על ביטחונם של הקונים, הם קראו לשירותיו של הכבאי  ג'סי ג'ונסון, שבזמנו החופשי הוא דבוראי. ג'ונסון הגיע עם כלים מתאימים למעבר – ערכת כוורת, שמן עשב לימון, כפפות ולבוש מתאים, והצליח להעביר בבטחה את נחיל הדבורים למקום מתאים יותר.

כ-15 אלף דבורים הועברו לשטחו של ג'ונסון מחוץ לעיר במבצע חילוץ שארך כשעתיים. מאבטח קרוב נעקץ אך לא דווח על נפגעים נוספים. כידוע, דבורה עוקצת מתוך הגנה עצמית ועקיצתה עלולה לגרום לכאב, זיהום ואפילו לסכנת חיים עבור אלו הרגישים לארס הדבורה.

גורמים רשמיים אמרו כי מכבי האש אינם מעבירים בדרך כלל נחילי דבורים, אך בשל הסכנה הפוטנציאלית במקום שהומה אדם, הם הסכימו לחרוג מתפקידם.

תגיות:רץ ברשתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה