חדשות בארץ

גנץ: "חיזבאללה מנסה לאתגר את ישראל בדרכים חדשות"

בתום סיור בפיקוד הצפון, שיגר שר הביטחון בני גנץ מסר לעבר ארגון חיזבאללה: "אם חיזבאללה יאתגר את צה"ל ומדינת ישראל – הוא יישא בתוצאות מאוד מאוד כבדות"

גנץ בפיקוד הצפון, היום (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גנץ בפיקוד הצפון, היום (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

גנץ בפיקוד הצפון (וידיאו: טל עוז, משרד הביטחון)

שר הביטחון בני גנץ ערך היום (שלישי) סיור בפיקוד הצפון, ביחד עם ראש אג"ת אלוף תומר בר, מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם ומפקד אוגדה 91 תא"ל שלומי בינדר.

במהלך הסיור, ביקר גנץ בתרגיל של פלס"ר נח"ל המדמה לחימה בשטח לבנון, קיים הערכת מצב וסייר במנהרת "פרח בשממה" בחטיבה 300, שנחפרה על ידי חיזבאללה ונוטרלה במבצע "מגן צפוני".

בסיום הביקור שיגר שר הביטחון מסר לעבר ארגון חיזבאללה: "אני מסיים סיור בפיקוד הצפון, בגזרה הלבנונית. צה"ל ערוך לאורך כל גבול הצפון, ובוודאי ערוך בגזרה הלבנונית בצורה מיטבית. אנחנו ערים לניסיונות של חיזבאללה לאתגר אותנו גם בדרכים חדשות – נתמודד עם כל איום. אם חיזבאללה יאתגר את צה"ל ומדינת ישראל – הוא יישא בתוצאות מאוד כבדות, ואני מקווה שהוא לא יעשה את זה".

גנץ התייחס בדבריו גם לסוגיה האיראנית: "מאחורי חיזבאללה ניצבת איראן, שממשיכה הן בפעילות האזורית כמו בתמיכה בחיזבאללה ובגופי טרור אחרים, והן במאמץ שלהם להגיע לסף גרעיני צבאי – דבר שאסור לאפשר אותו. מדינת ישראל תמשיך לפעול ביחד עם שותפותיה בעולם בכלל וארצות הברית בפרט, על מנת לא לאפשר לאיראן להגיע לסף גרעין".

תגיות:איראןבני גנץחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה