חדשות בארץ

נהג התנפל באכזריות על חרדי. עדת ראייה: "זה היה נראה כאילו עוד שנייה הבנאדם מת"

סרטון מזעזע שהופץ ברשתות החברתיות חושף את ההתנהגות הברוטאלית של נהג ערבי של חברת 'סופרבוס', כלפי אברך חרדי. ח"כ יוסי טייב מש"ס: זוהי תוצאה של פרי הסתה של השבועות האחרונים, כנגד הציבור החרדי במדינת ישראל"

אא

סרטון מזעזע שהופץ ברשתות החברתיות חושף את ההתנהגות הברוטאלית של נהג ערבי של חברת 'סופרבוס', כלפי אברך חרדי. 

התקרית אירעה אתמול (ג') אחר הצהריים, בקו 15 של סופרבוס - קו פנימי בבית שמש. 

לטענת הנהג, האברך 'דיבר אליו לא יפה' כששאל אותו מדוע הוא ללא מסכה על פניו, וכך החלה למעשה סאגה של דחיפות ומכות. "זה היה נראה כאילו עוד שנייה הבאנדם מת", סיפרה עדת ראייה בשיחה עם 'כיכר השבת'. "פתאום, מעוצמת אחד האגרופים שהוא הכניס לו לפנים ולראש, האברך נפל על הכיסאות ובשלב מסוים הנהג עלה על הכיסאות, ובעט בו בכל חלקי גופו".

לדברי עדי ראייה נוספים, במקום נכח עובד נוסף של חברת סופרבוס - שקצת ניסה להפריד, אבל הדבר לא עלה בידו, ובשלב מסוים הוא ויתר, עמד בצד והסתכל. תושבים שעמדו מחוץ לאוטובוס הסתכלו אל תוכו באימה, מחכים שהאוטובוס ייפתח איכשהו, והאברך יצליח להימלט מציפורני הרשע. 

"זה היה נראה שרוב הנוסעים לא מתייחסים, אדישים לגמרי. אחד הנוסעים סיפר שהכל התחיל כי האברך ענה לנהג תשובה לא יפה, כשנשאל למה הוא בלי מסכה. "ראו שם שנאה בעיניים, זה הכל. שלא יחפשו שום תירוץ. נוסע חילוני שירד מהאוטובוס לא הסתפק בעובדה שהאברך מוכה, וירה לעברו צרור קללות איומות", אמר נוסע נוסף. 

ח"כ יוסי טייב מש"ס אמר לעיתונאי אריאל אלחרר שהעלה את הסרטון לרשתות החברתיות כי מדובר ב"השתלחות חסרת רסן של פקח ערבי כנגד אברך מבית שמש", וטען כי זוהי "תוצאה של פרי הסתה של השבועות האחרונים, כנגד הציבור החרדי במדינת ישראל".

מחברת 'סופרבוס' נמסר בתגובה כי "הליך בירור מעמיק של נסיבות המקרה החל באופן מיידי עם קבלת המידע. מיותר לציין כי החברה רואה בחומרה כל מקרה אלימות, על כל צורותיה, ותפעל באופן תקיף על מנת שמקרים כגון אלו לא יישנו".

תגיות:נהגחרדיםערביםסופרבוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה