חדשות בריאות

החשש מווריאנטים: משרד הבריאות פרסם אזהרת מסע לשבע מדינות

בנוסף לאזהרת המסע, המליץ משרד הבריאות לכלל הציבור, כולל מחוסנים ומחלימים, להימנע מנסיעות לא הכרחיות לחו"ל: "גם מחוסנים או מחלימים עלולים להידבק בגרסאות חדשות של הנגיף באזורי ההתפרצות"

נתב"ג (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתב"ג (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות פרסם היום (חמישי) אזהרת מסע על רקע מגפת הקורונה, הממליצה לכלל האוכלוסייה – לרבות מחוסנים ומחלימים – להימנע מנסיעות לאוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקיה.

"אזהרת המסע מייצגת הן את המצב הנוכחי והן את מגמת התחלואה. זאת, בהתבסס על מספר קריטריונים: הצהרת המדינות, היקף התחלואה של הנכנסים לישראל מיעדים אלה, אחוז המחוסנים והמחלימים מתוך המאומתים, עדות לקיומם של וריאנטים ועוד".

בנוסף לאזהרת המסע הספציפית לגבי שבע מדינות אלו, המליץ משרד הבריאות לכלל הציבור, כולל המחוסנים והמחלימים, להימנע מנסיעות לא הכרחיות לחו"ל ולא לצאת מגבולות ישראל בעת הנוכחית. זאת בשל שיעורי התחלואה הגבוהים בעולם ונוכחות וריאנטים מעוררי דאגה.

במשרד ציינו, כי אזהרות דומות פורסמו זה מכבר על ידי גופים שונים בעולם, ביניהם המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית (CDC) וממשלת בריטניה.

"יודגש שגם מחוסנים או מחלימים עלולים להידבק בגרסאות חדשות של הנגיף באזורי ההתפרצות, ובכך לסכן לא רק את עצמם ואת הקרובים אליהם, אלא את המדינה כולה", הוסיפו במשרד הבריאות.

תגיות:משרד הבריאותחו"לאזהרת מסענגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה