שידוכים וחיפוש זוגיות

הרמתי את הטלפון ונדהמתי: "לא תאמין עם מי הבן שלי התארס"

סיפור מופלא על שידוך שהתגלגל באופן הכי מפתיע שאפשר

  • י"ג אייר התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרב גואל אלקריף מספר סיפור נפלא: ארגון "רחשי לב" הקים בבית הרפואה תל השומר דירות חסד, המיועדות להורים שילדיהם מאושפזים בבית הרפואה. ההורים מתארחים בדירות אלו בשבת, וכך יכולים לשהות בסמוך לילדיהם המאושפזים.

יום אחד מקבל מייסד ויו"ר הארגון, הרב ראובן גשייד, שיחת טלפון מאישה אלמנה שביתה מאושפזת בתל השומר. האישה ביקשה בקשה יוצאת דופן: לשהות בשבת בדירה לבדה, משום שבתקופה זו היא זקוקה לפרטיות. "הבנתי לליבה", מספר הרב גשייד, "ואמרתי לה שאעשה מאמץ שהשבת היא תוכל לשהות שם לבדה".

עברה חצי שעה, והרב גשייד מקבל טלפון נוסף. היתה זו נערה, שאף היא רצתה לשהות בסמוך לחולה מאושפזת בבית החולים, וביקשה מקום לינה. הרב גשייד השיב בחיוב, והתקשר באי נעימות לאלמנה. "אין לי ברירה", התנצל. "את הדירות הללו הקמנו כדי לדאוג לחולים. אני חייב לאפשר לעוד נערה לשהות בדירה יחד איתך בשבת הקרובה". האלמנה השיבה לי: "קשה לי, אך זו זכותך המלאה. סך הכל זו הדירה שלך ולא שלי". ואכן, האלמנה והנערה שהו שתיהן בדירה במהלך השבת.

"את האמת", מספר הרב גשייד, "חיכיתי לצלצול טלפון במוצאי שבת מהאישה האלמנה. פחדתי שהיא תצעק עלי, אך היא לא התקשרה. אחרי שבועיים קיבלתי ממנה טלפון נרגש ונדהמתי לשמוע אותה אומרת: 'תודה רבה לך, הרב גשייד, מגיע לנו מזל טוב'.

"מזל טוב", אמר הרב גשייד והתעניין על מה האיחול. היא השיבה שהבן שלה התארס, והוסיפה: "אתה יודע מי השדכן?", השיב הרב גשייד: "לא". אמרה האישה: "אתה השדכן"…

"איך בדיוק אני זכיתי להיות השדכן?", התפלא הרב גשייד, וקיבל את התשובה הבאה: "שלחת לי נערה, אני ישבתי עגומה בשבת, בשל מצבי, והיא היתה כל כך אצילית, היא ניחמה אותי, דיברה כאלה דברי חכמה. התרשמתי כל כך ממנה ומיד חשבתי לעצמי שהיא מאוד מתאימה לבן שלי. יש לי בן מובחר ומבוקש מאוד ואני מקבלת הרבה הצעות לשידוך עבורו, הוא תלמיד חכם ובעל מידות אציליות. חשבתי לעצמי מה אני צריכה לחפש, הרי פה לפני נמצאת נערה כלילת המעלות, אצילית ומאוד איכותית. מיד ביקשתי שייפגשו, והיא התארסה עם בני".

"כמה נפלאות דרכי ההשגחה", אומר הרב גשייד בהתפעלות. "האלמנה נמצאת בבית הרפואה בגלל צרה, והשניה נמצאת בבית הרפואה בגלל צרה, אבל מה יוצא משם? – ברוך השם, יצא זיווג, קם בית בישראל".

הרב גואל אלקריף, שסיפר את הסיפור, שהופיע בספר החדש 24/7 מאת הרב צבי נקר, מסיים באמרו: "אם השם לא נותן לך משהו, הוא לא אומר לך 'לא' אלא: 'לך לכיוון אחר'".

הרב יגאל כהן במסר לנשים רווקות – מחפשת זיווג? זה מה שאת צריכה לעשות:

לצפייה בהרצאה המלאה, לחצו כאן.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:שידוכיםזוגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה