חדשות בארץ

כוכבי באוגדת עזה: "נערכים לאפשרות של הסלמה"

בהערכת מצב מבצעית במפקדת אוגדת עזה, הנחה הרמטכ"ל אביב כוכבי על המשך המוכנות למגוון תרחישים בזירה הדרומית, לצד קידום ההיערכות להסלמה. בפגישה עם ראשי הרשויות באזור, אמר כוכבי כי צה"ל נערך לאפשרות של הסלמה או הרחבת המערכה

כוכבי במפקדת אוגדת עזה (צילום: דובר צה"ל)כוכבי במפקדת אוגדת עזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(וידיאו: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל אביב כוכבי קיים היום (ראשון) הערכת מצב מבצעית במפקדת אוגדת עזה, בהשתתפות בכירים במטכ"ל, נציגי שב"כ ומתפ"ש ומפקדים נוספים.

במהלך הדיון הנחה כוכבי על המשך המוכנות למגוון תרחישים בזירה הדרומית, לצד קידום ההיערכות להסלמה.

בנוסף, נפגש הרמטכ"ל עם ראשי הרשויות באזור, לשיחה על ההתפתחויות האחרונות. מדובר צה"ל נמסר, כי הוא הביע בפניהם את הערכתו על המנהיגות והחוסן שמפגינים ראשי המועצות והתושבים: "אנחנו מתמודדים בימים האחרונים עם אירועי אלימות בזירה הפלסטינית במספר גזרות, ופועלים להחזרת היציבות והשקט ליישובי הדרום. במקביל, אנחנו נערכים באופן מלא לאפשרות של הסלמה או הרחבת המערכה ועוסקים בהכנות הנדרשות לכך".

‏לאור הערכת המצב הביטחונית ולטובת המשך היערכות להתפתחויות האפשריות, החליט הרמטכ"ל לבטל את יציאתו המתוכננת לביקור עבודה רשמי בארצות הברית. ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, וראש אגף אסטרטגיה ומעגל שלישי, אלוף טל קלמן, ימריאו הערב לוושינגטון ויקיימו מספר פגישות עם בכירים בצבא האמריקני.

תגיות:רצועת עזהאביב כוכבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה