מעניין

צפו: לא תאמינו מה הכלבה הזו עושה לבעליה

כשברכה פישל, ציירת מוכשרת מטבריה, הפכה למשותקת המרותקת לכסא גלגלים, היא קיבלה את דונה, כלבת השירות שלה, ולא תאמינו מה היא יכולה לעשות עבורה. צפו

ציור של ברכה פישל | בעיגול הקטן - דונה ציור של ברכה פישל | בעיגול הקטן - דונה
אא

ביום אחד השתנו חייה של ברכה פישל, ציירת מוכשרת מטבריה. מאישה פעילה וספורטיבית היא הפכה למשותקת המרותקת על כסא גלגלים. היא פשוט התעוררה בוקר אחד עם כאבים קיצוניים ברגליים ובידיים שהותירו אותה משותקת בגפיה. אך למרות המצב החדש שנאלצה להתרגל אליו, היא לא שקעה בדיכאון ולמדה כיצד תוכל להמשיך לצייר.

לפני כשנה, פישל זכתה לקבל את דונה, כלבת שירות. דונה מסייעת לברכה לבצע משימות יומיומיות כמו איסוף חפצים ופתיחת לדלתות, אך היא עושה גם דבר מדהים נוסף – עוזרת לברכה להמשיך וליצור אומנות על ידי כך שהיא מביאה לה את כל מה שהיא צריכה בשביל להשלים את העבודה.

מאז שברכה משותקת, היא לימדה את עצמה לצייר באמצעות הפה. דונה פשוט יודעת להביא לה את מברשות הציור, וברכה יכולה להמשיך לעשות את מה שהיא הכי אוהבת.

בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות, ברכה יושבת על כיסא הגלגלים שלה מול הקנבס ודונה מגישה לה את המכחול. בנוסף, דונה ממש עוזרת לברכה במטלות השגרתיות ואפילו עוזרת לה לאכול. "היא, ככל הנראה, הכלבה הראשונה שיודעת לעשות את זה", אמרה ברכה, "היא תמיד עושה זאת בשמחה רבה – לא הייתי יכולה לעשות את זה בלעדיה.

 

תגיות:רץ ברשתכלב שירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה