חדשות בארץ

בנט נפגש עם מנסור עבאס: "הפגישה הייתה טובה"

לאחר הפגישה עם יו"ר רע"מ, נמסר מלשכתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט כי "השניים דנו בעמדות שתי המפלגות נוכח המצב הפוליטי הנוכחי"

בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר רע"מ מנסור עבאס נפגשו הבוקר (רביעי) בלשכתו של בנט בכנסת. לאחר הפגישה נמסר מלשכתו של בנט, כי "השניים דנו בעמדות שתי המפלגות נוכח המצב הפוליטי הנוכחי" וכי "הפגישה הייתה טובה". על פי ההערכות, מדובר בקפיצת מדרגה במגעים לקראת הקמת ממשלת רוטציה בין בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שתישען על רע"מ. בנט נפגש בשעה זו עם יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער.

מוקדם יותר הבוקר פרסמה מפלגת הציונות הדתית סרטון חריף נגד ימינה, בו הוצגו ההבטחות שנתנו אנשיה בריאיונות לתקשורת במהלך מערכת הבחירות. אלו כללו הבטחה שלא לשבת בממשלה בראשות לפיד, ולא להצטרף לממשלה שתסתמך על רע"מ.

"לא נאפשר לבנט ושקד לשקר ולגנוב את קולות הימין", אמרו בציונות הדתית. "נזכיר לציבור בדיוק מה הם הבטיחו, ונדאג לאפס לגיטימציה ציבורית מצד בוחריהם. הקמת ממשלת שמאל – סוף דרכם הפוליטית בימין. בנט ושקד נדרשים להוריד את אופציית ממשלת השמאל מהפרק".

במערכת הפוליטית העריכו, כי ההתרחשויות אתמול בישיבת הממשלה הסוערת צמצמו את סיכוייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להקמת ממשלת ימין שתכלול את תקווה חדשה וימינה. לאחר הישיבה הוציא בנט הודעה לפיה "מדינת ישראל מתקרבת לסף תהום של אנרכיה. אין לנו מדינה אחרת. אני קורא לכולם להבין את גודל הרגע, להתעשת ולגלות אחריות לאומית. מדינת ישראל חייבת בדחיפות ממשלה מתפקדת ויציבה". סער מסר כי "הסאגה סביב (אי) מינוי שר המשפטים, שהגיעה לשיאה עכשיו בישיבת הממשלה ההזויה, היא עדות נוספת לצורך החיוני בהחלפת השלטון".

תגיות:נפתלי בנטהציונות הדתיתימינהמנסור עבאסבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה