חם ברשת

"הצל" בעקבות אסון מירון: "השתדלתי לנסות לשמור שבת בפעם הראשונה בחיים"

בעקבות אסון מירון, שבו נהרגו 45 בני אדם, יואב אליאסי המכונה 'הצל' - קיבל על עצמו לנסות לשמור שבת, בפעם הראשונה בחייו

אא

בעקבות אסון מירון, שבו נהרגו 45 בני אדם, יואב אליאסי המכונה 'הצל' - קיבל על עצמו לנסות לשמור שבת, בפעם הראשונה בחייו. בפוסט מרגש שפרסם בפייסבוק, הוא כותב כי "השבת הזאת לא יצאתי למועדון, לא ראיתי נטפליקס, לא שיחקתי באקס בוקס ולא פרסמתי פוסטים. השתדלתי לנסות לשמור שבת בפעם הראשונה בחיים שלי, למען 45 הקורבנות של האסון הנוראי הזה.

"הלכתי לים למקום שאני הכי אוהב לתת למחשבות לרוץ להתנקות. כל כך כואב לי על 45 המשפחות ועשרות הפצועים. כואב לי לקרוא תגובות מלאות שנאה של יהודים וכאב לי לראות פוסטים של השמחה של אויבינו. כאב לי לראות את התקשורת שעושה לחרדים רצח אופי ללא הפסקה, פתאום מגנים אליהם בחרוף נפש ומביאים לאולפנים ניצבים בדימוס כדי שיגידו שהדרג המדיני ובראשו אוחנה וכמובן ביבי - אשם במחדל שהביא לאסון בהר מירון.

אז החלטתי לעצור ליום אחד, לנשום ולעשות חשבון נפש. את החשבון עשיתי, עכשיו שבוע חדש ומישהו יצטרך לשלם אותו. יהי זכרם ברוך", הוא מסכם בעצב. 

בפוסט נוסף שקדם לפוסט הזה, אותו כתב אליאסי יממה לאחר האסון, תיאר את תחושתו הקשה על האובדן הגדול, והצר על התייחסותם של אנשים שונים בפייסבוק, שניצלו את האסון בצורה הכי מכפישה והכי מבישה שיכולה להיות. "התעוררתי ליום השחור והאפל הזה. יום אבל לאומי. 44 הרוגים 150 פצועים, יום של כאב ואבל כבד", הוא כותב. "אבל מסיבוב בפייסבוק יש אנשים שבגלל שמדובר על חרדים לא רק שזה לא מעניין אותם, זה מצחיק אותם ומרשים לעצמם לספר בדיחות ציניות ודוחות. וגם יצא לי לראות כל מיני יציאות וסטטוסים שלא היו מביישים את הפרוטוקולים של זקני ציון. אני לא מדבר על הסטטוסים של השמחה ואושר של שכנינו שמהם לא ציפיתי לשום דבר אחר, אלא של יהודים ששכחו שהם יהודים, מלאי שנאה עצמית וגזענות.

"תוך כדי כעס על אחרים שמעלים פוסטים לא קשורים ביום אבל שכזה, פתאום גיליתי שגם אני העליתי פוסט לא קשור ולא ראוי על עופר כסיף (שתזמנתי אתמול לפני שזה קרה) ואני מתנצל על זה. בכל מקרה אצלי בדף הדגל יורד לחצי התורן. יהי זכר הקורבנות ברוך, והחלמה מהירה לפצועים", הוא מסכם. 

תגיות:מירוןאסוןהצליואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה