חדשות בארץ

הפיגוע בצומת תפוח: מצבו של אחד הפצועים מוסיף להיות אנוש

מצבו של יהודה גואטה, תלמיד הישיבה הגבוהה באיתמר שנפצע בפיגוע הירי, מוסיף להיות אנוש. חברו לישיבה בניה פרץ נמצא במצב קשה מאוד

זירת הפיגוע, אמש (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)זירת הפיגוע, אמש (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)
אא

בית חולים בילינסון בפתח תקווה עדכן הבוקר (שני) על מצבם של שלושת תלמידי הישיבה הגבוהה באיתמר, שנפצעו אמש בפיגוע הירי בצומת תפוח.

מצבו של יהודה גואטה, בן 19, מוסיף להיות אנוש. חברו לישיבה בניה פרץ, אף הוא בן 19, נמצא במצב קשה מאוד. הפצוע השלישי, עמיחי חלא, שנפצע באורח קל שוחרר לביתו.

כוחות הביטחון ממשיכים בשעות אלו במצוד אחרי המחבלים שפתחו באש מרכב חולף לעבר הצעירים שעמדו בצומת. דובר צה"ל מסר אמש, כי בעקבות הערכת מצב הוחלט לתגבר את אוגדת יהודה ושומרון בכוחות לוחמים נוספים.

אלעד רבינוביץ', מנכ"ל הישיבה באיתמר שהגיע לבית החולים לבקר את הפצועים, מסר: "אנחנו מחבקים את המשפחות ואת הפצועים. אנחנו נצמח נגדל ונתחזק מהאירוע הזה, ולא ניתן לאף אחד לעצור או לעכב אותנו. מבחינתנו האירוע הזה הוא סימן לחיוניות של הישיבה להתמקם דווקא במקום בו אנחנו נמצאים. אנחנו קוראים לציבור להתפלל לרפואתם של הפצועים עמיחי, יהודה ובניה. אנחנו מחכים לכם בישיבה".

בתוך כך, לוחם חטיבת הצנחנים נפצע הלילה במהלך אימון ירי בבקעת הירדן. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם ירושלים, ומצבו מוגדר בינוני ויציב. בצה"ל נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות התקרית.

תגיות:צומת תפוחפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה