חדשות בארץ

בכירים ביהדות התורה: "בנט מבצע התנתקות 2"

ברקע הסתמנות הקמתה של ממשלת רוטציה בראשות יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, תקפו בכירים ביהדות התורה בחריפות את בנט: "העברת תיק האוצר לליברמן הוא פשע שנאה ועוול מוסרי שאין לו סליחה"

בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בכירים ביהדות התורה מתחו הבוקר (שלישי) ביקורת חריפה על יו"ר ימינה נפתלי בנט וחברת מפלגתו, איילת שקד, ואמרו כי הם "מובילים את ישראל לתהום".

שעות לפני פקיעת המנדט של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשברקע מסתמנת הקמתה של ממשלת רוטציה בראשות בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, אמרו הבכירים ביהדות התורה כי "העברת תיק האוצר לליברמן הוא פשע שנאה ועוול מוסרי שאין לו סליחה. ראוי שבנט יראה כמה לפיד, 'החליפי' המיועד שלו, מנסה להסיר מעצמו את קלון העבר, ויבין שיש גבולות שלא חוצים".

"הצעד שמובילים בנט ושקד הוא צלם בהיכל שמשמעותו הרס המסורת ופגיעה אנושה בדת ישראל", הוסיפו הבכירים. "זוהי אזעקת אמת לימין ולציבור הדתי, מר בנט מבצע התנתקות 2 בישראל".

אתמול דווח בחדשות 12, כי בחלקה הסגור של ישיבת סיעתו, הבהיר בנט לחברי הכנסת של ימינה כי הוא מצפה מהם 'ליישר קו' עם המהלכים הפוליטיים שהוא מוביל. בדיווח צוטט בנט כמי שאמר: "אם יש מישהו כאן שלא מסוגל ללכת לממשלת אחדות – שיגיד לי את זה עוד היום וניפרד".

אחד מחברי הכנסת של ימינה, עמיחי שיקלי, הכחיש אתמול דיווחים כי הוא מתנגד למתווה של ממשלת בנט-לפיד ומאיים בפרישה: "דמיון פורה יש במסדרונות הכנסת. אני עם נפתלי ומאחוריו במאמצים להקמת ממשלה – ממשלת ימין תחילה! ואם זה לא מסתייע, אז ממשלת אחדות. סומך על נפתלי ומהלכיו מלא-מלא. בקיצור – אנחנו אגרוף אחד. נקסט".

תגיות:נפתלי בנטיהדות התורהימינהבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה