חדשות בארץ

מרתיח: בתוך ימי האבל על הרוגי מירון – סרטון מיסיונרי נגד העלייה לציון רשב"י

בעוד עם ישראל מתאבל עם המשפחות השכולות על מותם של 45 הרוגי האסון במירון, פרסם גוף מיסיונרי סרטון ובו דברי בלע נגד ההתכנסויות והתפילות בציון רשב"י: "'רקידה על הדם' של הקורבנות ומשפחותיהם"

  • כ"ד אייר התשפ"א
(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

עם ישראל שרוי בימים אלו באבל כבד על האסון הנורא שאירע בל"ג בעומר בהר מירון. חרדים וחילונים, דתיים ומסורתיים כאחד משתתפים באבלן של המשפחות השכולות, מגיעים לביקורי תנחומים בבתיהן כדי לתת כתף תומכת ומנסים לסייע ככל יכולתם. גם במגזר הערבי הביעו הזדהות עם האבל, ומדינות רבות ברחבי העולם שיגרו את תנחומיהן.

למרבה הפלצות, דווקא בתוך הימים הראשונים לכאב העצום על מותם של 45 הרוגי האסון במירון, בחר גוף מיסיונרי לפרסם סרטון ברשת בו יצא בדברי בלע נגד ההתכנסויות והתפילות בציונו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. מארגון "אור לאחים", שחשף את הסרטון המקומם, נמסר כי בימים הקרובים תוגש תלונה למשטרה בדרישה לחקור את העומדים מאחורי הכנתו והפצתו, ובתביעה למנוע בכל דרך חוקית אפשרית את הפעילות המסיונרית בישראל.

הרב בנימין וולקן, ראש אגף המלחמה במיסיון ובכתות ב"אור לאחים", אמר כי "דברי הבלע, שהגיעו ליהודים רבים, כולל אנשים הרחוקים משמירת תורה ומצוות – קוממו בזוועתם. אנשים הגיבו בפלצות על השפלות והרשעות הטמונה בדברים כאלה, במיוחד כאשר הם מהווים 'רקידה על הדם' של קורבנות האסון ומשפחותיהם".

תגיות:ל"ג בעומרציון הרשב"ימסיונריםאור לאחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה