חם ברשת

אחיו של שמחה בונים דיסקינד שנפטר במירון מרגש: "אני אוהב אותך ירון לונדון"

אחיו של שמחה בונים דיסקינד ז"ל שנהרג במירון, במכתב מצמרר לירון לונדון

ירון לונדון (צילום מסך יוטיוב)ירון לונדון (צילום מסך יוטיוב)
אא

על רקע סערת ירון לונדון וליהיא גרינר בשבוע שעבר - ישראל, אחיו של שמחה בונים דיסקינד ז"ל שנהרג באסון במירון, בפוסט מרגש: "אני אוהב אותך ירון לונדון. אני אוהב אותך ליהיא גרינר. אחד הסרטונים הראשונים שהגיעו אליי מיד לאחר שהבנתי שאחי הקטן שמחה בונים נפטר באסון הלאומי במירון, כשהוא משאיר אחריו שני ילדים יתומים ומשפחה כאובה, היה סרטון של אותה ליהי עליה לא שמעתי מעולם.

"וזה כל כך כאב. מין כאב שלא הכרתי, שהרי אני תמיד החזקתי מעצמי אדם חזק, לוחם. אחרי הכל כפירניק. אך באותם רגעים פרצתי בבכי בלתי נשלט, רציתי לצווח מכאב חד בלב. כמעט ששברתי את מסך הפלאפון תוך כדי משאלה מפונטזת שאולי הכל בעצם רק חלום מזוויע ותיכף אתעורר שטוף זיעה קרה ואתקשר לשמחה בונים, לספר לו על החלום המוזר.

"כמה ימים לאחר מכן קיבלתי מסר מאיש התקשורת לשעבר ירון לונדון - שטוען שאני בכלל סיני, ושאינו מרגיש כל השתתפות בכאב של משפחתי. התחבטתי רבות בנושא, והגעתי למסקנה כי אסור לי להתעלם מכך. להתעלם מחושך לא גורם לחושך להיעלם. כפי שחושך לא מגרשים במקל כי אם על ידי אור, כך גם שנאה לא מגרשים במקל, כי אם על ידי אהבה.

"אז ירון היקר, אתה מוזמן לבוא לבקר, להיווכח במו עינייך, לא שאני חושב שעליי להוכיח לך משהו אך בכל זאת אתה מוזמן לראות את אבא שלי שיחי' שבמקרה אף שירת כמילואימניק באסון המסוקים, אותי הכפירניק, ושני אחי יוצאי חיל הים, כולנו בדיוק כמוך לא מלוכסני עיניים מסין, כי אם יהודים, ישראלים, מילואימניקים, אחים, למרות הכל איננו שונאים אותך, כי אם אוהבים, משתדלים לסלוח, ומאחלים לך לאהוב בחזרה.

בואו נאהב כולנו, זה בחינם. בואו נשתף כולנו אהבת חינם לעילוי נשמת אחי הקטן שמחה בונים ז"ל, בן יבדל לחיים טובים יעקב פסח דיסקינד הי"ו", הוא מסכם. 

תגיות:סיניירון לונדוןפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה