חדשות בארץ

הרוג מפגיעת טיל נ"ט לעוטף עזה, שני פצועים במצב אנוש וקשה

לאחר ירי הנ"ט, פתחו הפלסטינים במטח כבד של רקטות לעבר יישובי העוטף והכוחות שפעלו לחילוץ הפצועים. האישה שנהרגה אמש מנפילת רקטה בראשון לציון היא לאה יום טוב הי"ד, בת 63, אם לשניים וסבתא לחמישה נכדים

תקיפה ישראלית בעזה (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)תקיפה ישראלית בעזה (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

(עודכן: 11:38)

טיל נ"ט נורה הבוקר (רביעי) מצפון רצועת עזה לעבר רכב שנסע בשטח ישראל. על פי הדיווחים מהשטח, הרכב ספג פגיעה ישירה ממנה נפצעו שלושה אנשים, שניים במצב אנוש ואחד במצב קשה. בהמשך נקבע מותו של אחד מהפצועים אנוש. 

חמאס נטל אחריות על ירי הנ"ט. לאחר מכן, פתחו הפלסטינים במטח כבד של פצצות מרגמה לעבר יישובי העוטף ולעבר הכוחות שפעלו לחילוץ הפצועים. על פי חלק מהדיווחים, המטח כלל גם ירי נוסף של טיל נ"ט, אולם מצה"ל נמסר כי מהתחקיר הראשוני עולה שבוצע ירי נ"ט אחד בלבד. תחת האש הקשה, הפצועים פונו במסוק לבית החולים ברזילי באשקלון.

בסביבות השעה 9:30, תושבי העוטף המתגוררים במרחק של עד ארבעה קילומטרים מהגדר הונחו להסתגר בבתיהם ולהיכנס למרחב מוגן, וזאת מחשש לאירוע חדירה. כעבור זמן קצר הוסרה ההנחיה.

צה"ל ממשיך בשעה לתקוף יעדי טרור ברצועת עזה. בעזה דיווחו על שישה הרוגים בשתי תקיפות ישראליות מהאוויר בצפון הרצועה ובדרומה. מוקדם יותר תקף חיל האוויר את ביתו של צאלח דהמאן, בכיר בחמאס. מצה"ל נמסר, כי הבית שימש כמחסן אמצעי לחימה. משרד הבריאות בעזה עדכן, כי במהלך סבב הלחימה הנוכחי נהרגו 43 פלסטינים ברצועה ונפצעו 296.

בתוך כך, הותר לפרסום כי האישה שנהרגה אמש מנפילת רקטה בראשון לציון היא לאה יום טוב הי"ד, בת 63, אם לשניים וסבתא לחמישה נכדים. ההרוגה הנוספת מירי הרקטות אתמול לעבר אשקלון הינה נלה גורביץ' הי"ד, בת 52. אתמול דווח, כי במטח הכבד לעיר נהרגה סהומי סאנדוש, אזרחית הודית בת 32 שעבדה כמטפלת של קשישה כבת 90. סאנדוש לא הספיקה להגיע למרחב מוגן, והקשישה בה טיפלה נפצעה באורח קשה.

תגיות:חמאסרצועת עזהטיל נ"ט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה