חדשות בארץ

עידו בן החמש שנפגע מרקטה בשדרות נפטר מפצעיו

עידו אביגל, שנפצע באורח אנוש מפגיעה ישירה של רקטה בבניין בשדרות, נפטר בבית החולים ברזילי. אמו מאושפזת במצב קשה. הקבינט המדיני-ביטחוני אישר לעלות מדרגה בתקיפות נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה

הבניין שנפגע בשדרות (צילום: פלאש 90)הבניין שנפגע בשדרות (צילום: פלאש 90)
אא

עידו אביגל, הילד בן החמש שנפצע הערב (רביעי) באורח אנוש מפגיעה ישירה של רקטה בבניין בשדרות, נפטר מפצעיו בבית החולים ברזילי. הוא שהה עם בני משפחתו בממ"ד, אולם ככל הנראה רסיס של רקטה חדר דרך חלון הממ"ד ופגע בו. אמו מאושפזת במצב קשה, והיא מורדמת ומונשמת. אחותו בת השבע נפצעה באורח קל, ועוברת סדרת בדיקות בבית החולים.

מעיריית שדרות נמסר כי ראש העיר אלון דוידי פגש את האב בעת שהתבשר על מות בנו, חיזק אותו ומסר לו את תנחומי התושבים. עובדי אגף הרווחה של העירייה נמצאים עם המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה.

"אנו כואבים את כאבה של המשפחה היקרה, שהצטרפה לפני ארבע שנים לקהילת שדרות ואיבדה הערב את בנה הרך", אמר דוידי. "אנו דורשים מהנהגת המדינה להמשיך במבצע ולפגוע פגיעה אנושה בג'יהאד ובחמאס ובמנהיגיהם כדי להשיב את השקט לתושבי שדרות, עוטף עזה והדרום".

דובר צה"ל מסר, כי משעות הבוקר ועד השעה 20:00 זוהו כ-180 שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל. כ-40 שיגורים נוספים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות.

מוקדם יותר הערב התכנס הקבינט המדיני-ביטחוני בקריה בתל אביב, כדי לדון בהמשך מבצע "שומר החומות". בתום הישיבה דווח, כי השרים אישרו לעלות מדרגה בתקיפות נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לשרים, כי ישראל דחתה הצעות להפסקת אש. ההערכה היא, כי הלחימה תימשך לפחות שבוע.

תגיות:שדרותרקטהשומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה