סלבס בהתחזקות

"להתקרב": בנו של אייל גולן מתקרב לדת בפרויקט מוזיקלי מחזק

"המצב דורש זאת", כך אמרו יוזמי פרויקט "להתקרב", פרויקט מוזיקלי חדש, שמטרתו לפתוח את הלב באמונה. בין המשתתפים בפרויקט הוא ליאם גולן, בנו של אייל גולן ואילנה לוי

בתמונה: ליאם גולן (צילום מסך)בתמונה: ליאם גולן (צילום מסך)
אא

ליאם גולן, בנם של אייל גולן ואילנית לוי, לקח חלק בפרויקט מוזיקלי חדש הנקרא "להתקרב" שיצרו המוזיקאים אלירן אביטל ועדי כבירי. השניים אחראים ללא מעט להיטים שכתבו לאומנים מוכרים בארץ, אך בפרויקט הזה הם כתבו והלחינו שירים כפנייה לבורא עולם על מנת לפתוח את הלב באמונה, אחוה ואחדות. עבור הפרויקט הם ליקטו 20 אומנים וכוכבי רשת, כשביניהם: השחקן שלומי יפרח ("השוטרים"), לידור סולטן, אבי אברומי ועוד.

"להתקרב" הוא בכלל פרויקט שנולד בעיצומה של מגפת הקורונה. על פי יוזמי הפרויקט, "הקורונה הובילה לריחוק חברתי ולהתבוננות פנימית וחיצונית ביננו לבין עצמנו לבין בורא עולם". ולמרות שלשיר אין שום קשר למצב הבטחוני בארץ כיום, נראה שהוא יוצא בדיוק בזמן.

בראיון למאקו, השניים אמרו "בתקופת הקורונה לא הפסקנו לשמוע ולהרגיש את הריחוק החברתי שנוצר בחברה שלנו ורצינו להביא את הקירבה לידי ביטוי בעזרת המוזיקה. בתור יוצרים שכותבים את המחר ומתרגמים את התחושות לצלילים, זאת הייתה תקופה של חוסר ודאות וחיפשנו את המילים הנכונות לקרב ולחבר כמה שאפשר, ולכן בחרנו לפנות לאומנים צעירים ומשפיעים שמרגישים לנו נכון לתקופה".

השניים ליקטו 20 אומנים וכוכבי רשת מובילים, ביניהם ליאם גולן, והם אומרים שההיענות הייתה מדהימה: "כל מי שהתקשרנו אליו נענה בחיוב לרעיון, אפילו בלי לשמוע את השיר ולדעת מי לוקח חלק בפרויקט. היה מעניין מאוד להקליט את כל האומנים וזה המקום לפרגן דווקא לאלה שלא באים מתחום השירה. קחו למשל את ליאם גולן, שזאת הייתה הפעם הראשונה בה הוא משתתף בשיר שיוצא לאור", אמרו והוסיפו: "האומנים כולם הגיעו אלינו לאולפן להקליט, וכל אמן ששר ריגש בדרך שלו. הרגעים המצחיקים היו דווקא ביום הצילומים של הקליפ, שהצוות שלנו טייל ברחבי הארץ, מהדרום ועד הצפון, כדי להספיק לצלם 20 אמנים כמעט ביום אחד".

הפרויקט "להתקרב" נקרא כך על שם השיר הראשון שיוצא לאור. צפו בקליפ המרגש

מילים:

איך הזמן מכוון לא עוצר אף פעם
רק דוהר, רץ מהר, בלי לומר מילה
יום אחד עוד נדע מי טיפש ומי חכם פה
אין סיבה, אין תשובה שאין לה שאלה

תפתח לי את הלב להתקרב
ואם תיתן לי יד אנ'לא עוזב
לאן שלא אצעד, אף פעם לא לבד
כי יש לי אותך

שמע אותי, גם לא בשעת תפילה
גם אם אני לא אומר מילה
כשאני נופל, שמשהו מתקלקל
תמצא מחילה

ילד בא לעולם וגדל ברגע
שיר נולד כמו תפילה בתוך המנגינה
תן לשיר מול כולם, להתרגש ביחד
אם הכל לטובה, הטוב עוד רגע בא

תפתח לי את הלב להתקרב
ואם תיתן לי יד אנ'לא עוזב
לאן שלא אצעד, אף פעם לא לבד
כי יש לי אותך

תגיות:מוזיקה יהודיתסלבס בהתחזקותתרבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה