חם ברשת

נתן גושן בפוסט מטלטל: "כואב לי על העם שלי, ועל עיר הולדתי לוד. אבל אני גאה"

נתן גושן משתף בחוויה האישית שלו על הכאב הגדול שהוא חש כלפי האלימות שעם ישראל חווה בימים אלו מצד ערביי ישראל, ובפרט על לוד - עיר הולדתו

אא

בפוסט מטלטל ומרגש שפרסם נתן גושן אתמול (ד'), הוא משתף בחוויה האישית שלו על הכאב הגדול שהוא חש כלפי האלימות שעם ישראל חווה בימים אלו מצד ערביי ישראל, ובפרט על לוד - עיר הולדתו. 

"כואב לי עם העם שלי, על המשפחה שלי -משפחה קדושה", הוא פותח וכותב. "כואב לי על האבלים שלנו, על החורבן שבלב. קוברים את יקירינו וכל אחד הוא עולם,
כמה עולמות נחרבו רק היום. כואב על הדרום המוכה, שם החירום הוא שיגרה וכבר שנים שהמכות מתחזקות וצעקתו נחלשת, כמה הוא יכול לצעוק. כואב על אנשים טובים שקיבלו דפיקות מבהילות על הדלת, עם איומים בצרחות על חייהם, קשישים שהותקפו באבנים ברחובות, בתי כנסת שנשרפו, רכוש גדול שהושחת לאנשים שעבדו חיים שלמים עבורו. חוסר האונים הזה.

"כואב על צוותי המשטרה, כיבוי האש וכוחות הבטחון, חיילים צעירים ומבוגרים, לוחמים אמיצים שמשאירים משפחה מודאגת בבית ומסכנים את חייהם, עוברים חוויות מטלטלות כל יום, ויודעים שאף אחד לא יפצה אותם מחר על המחיר הנפשי והפיזי שהם משלמים על הזוועות של היום. יצחק חיים בן לידה סעידיאן עוד צועק את צעקתו מביה״ח תל השומר, המשפחה מבקשת שתתפללו.

"כואב לי על צוותי הרפואה, שגם ב״ימים כתיקונם״ לא מקבלים את מה שמגיע להם, ובתקופה כזו מורידים את שלטי המחאה המצודקת שלהם והולכים להציל חיים בתנאים קשים כי משפחה זו משפחה. כל אלו הם גם אלו שמעבירים בניהם את הגחל הלוהט של האשמה, לא חשוב מה הם יעשו, ביקורת קשה בדרך.
כואב על ירושלים עיר הקודש, על תושבי עכו ולוד עיר הולדתי, שיוצאים לרחובות, מרגישים צורך להגן בגופם על אמא ואבא שיושבים בבית. אני מפחד על חייהם.

"כשטילי הפוליטיקה ייפסקו, אלו ישארו לגור במציאות מורכבת שלא תקבל מענה. כואב לי על כל מי שרוצה למחות ולא יודע איך, ואפילו על ילדים שגדלו להעריץ את אלוהי הבידור מאמריקה וגילו שהאלוהים שלהם מצביע פלסטין. כואב לי על העם שלי אבל אני גאה בו מאוד, נחמה לאבלים ורפואה שלימה לפצועים, ריחות של משיח", הוא מסכם נוגות.

תגיות:עם ישראלהסלמהנתן גושןפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה