חדשות בארץ

המסר המצמרר של אבי הילד שנהרג מפגיעת רקטה בשדרות

עידו אביגל ז"ל הובא למנוחות ביום שישי לאחר שנהרג מפגיעת רקטה בזמן ששהה בממ"ד. אביו של עידו ספד לו בדמעות והעביר מסר מצמרר להורים: "תהיו יותר עם הילדים שלכם. בשבילי זה כבר מאוחר מדי"

בתמונה: עידו אביגל ז"ל בתמונה: עידו אביגל ז"ל
אא

ביום שישי האחרון, הובא למנוחות עידו אביגל בן ה-5, שנהרג מפגיעת רקטה בבניין בשדרות. בזמן ההלוויה, נשמעה אזעקה והנוכחים נשכבו על הרצפה בזמן שהשאר ניסו למצוא מחסה. אימו של עידו, שנפצעה קשה, עדיין מורדמת ומונשמת בבית החולים ברזילי באשקלון.

אסף, אביו של עידו אביגל ז"ל, ספד לו:

בן שלי, רציתי לבקש סליחה. סליחה שלא הגנתי עליך. סליחה שנתתי לך להתמודד עם המצב הזה. סליחה שלא חטפתי את הרסיס הזה במקומך. סליחה שהגעתי כמה דקות מאוחר מדי כדי לעצור לך את הדימום.
לפני כמה ימים שאלת אותי 'אבא מה יקרה אם יהיה צבע אדום ואנחנו בחוץ?' אמרתי לך 'עידו, כל זמן שאתה איתי אתה מוגן'. שיקרתי.
אימא שלך, אשתי האהובה, שני, הגנה עליך כמו לביאה. היא הייתה רגישה אליך כל כך, היא לא יכלה לישון בלילה אם כאב לך משהו. רצה אחרי רופאים בכל הארץ לפתור לך כל בעיה שהייתה.
בזמן הקורונה זכיתי לנשום אותך יום יום ולראות אותך גדל, כל יום נדהמתי מחדש. עידו, אני עצוב כל כך שלא הקדשתי לך יותר זמן. היית רואה אותי עובד מול המחשב ואומר לי 'אבא תהיה איתי, די עם המסכים'.
סליחה דודק'ה, שלא הייתי איתך עוד. לנצח אחיה עם החור הזה בלב.
הורים, דודק'ה היה שליח הילדים הקטנים על האדמה הזו, הוא העביר לי את המסר. הוא ביקש שתהיו יותר עם הילדים שלכם, חבקו אותם המון. תאמינו לי כל השאר הבל הבלים. בשבילי זה מאוחר.
אוהב אותך לנצח בני היקר, נשמת חיי, אהוב נפשי, נוח על משכבך בשלום. שמור עלינו מלמעלה"

הפגיעה בשדרות אירעה ביום רביעי שעבר בשעה 19:00 בערב, כאשר נורו מטחים כבדים לעבר גוש דן, לשפלה ולערים בדרום. צוות של מד"א פינה את הנפגעים ששהו בממ"ד לבית החולים, אך כעבור זמן מה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של עידו.

תגיות:חדשותעידו אביגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה