חדשות בארץ

מצרים מציעה הפסקת אש. נתניהו לביידן: "תוך יומיים שלושה"

הפסקת אש קרובה? במצרים פועלים להפוגה הומניטרית החל מ-6:00 בבוקר של יום חמישי הקרוב. גובר הלחץ מארה"ב על ישראל לשינוי הגישה מול חמאס

  • ז' סיון התשפ"א
עזה מופגזת. צילום: פלאש 90עזה מופגזת. צילום: פלאש 90
אא

הערב (שלישי) מפרסם ערוץ אלערביה אלחדת' כי מצרים הציעה הפוגה הומניטרית בחמישי החל מ-6:00 לצורך הכנסת סיוע הומניטרי והעברת פצועים מעזה. בחדשות 12 דווח כי חמאס נענה להצעה, אך ישראל טרם השיבה.

הניו יורק טיימס פרסם פרטים חדשים על השיחה בין נשיא ארה"ב לראש הממשלה: לפי שני מקורות, הנשיא ביידן הזהיר את נתניהו שהוא לא יוכל להמשיך לדחות לאורך זמן את הלחץ הבין-לאומי לשינוי הגישה מול חמאס. במקביל, נתניהו עדכן את וושינגטון שישראל מוכנה להפסקת אש בתוך יומיים-שלושה.

עוד מצטט העיתון האמריקני בכיר בחמאס שאמר: "היינו מוכנים להפסקת אש, אבך ישראל דרשה שנפסיק שעתיים שלוש שעות קודם ואז גם היא תבחן את צעדיה. אמרנו שאנחנו מוכנים להפסקת אש הדדית ובו זמנית".

בשעה האחרונה החלו הפצצות כבדות של חיל האוויר באזור חאן יונס, ככל הנראה הפצצות כבדות על עיר המנהרות של חמאס.

במהלך השעות האחרונות תוקפים מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר 6 שש עמדות שיגור רקטות על-קרקעיות ותת קרקעיות של ארגון הטרור חמאס ברחבי הרצועה.

במקביל, בשעות האחרונות מתרחשות מהומות בשכונת שייח ג'ארח בירושלים, המשטרה מפעילה בואש, רימוני הלם וכדורי גומי. זיקוקים שנורו לעבר השוטרים הציתו שריפת קוצים גדולה באזור

גם בהרי ירושלים, סמוך להר אדר ומעלה החמישה מתפתחות שריפות כתוצאה מהשלכת בקבוקי תבערה המסכנות את הישובים. צוותי כיבוי רבים פועלים במקום על מנת למנוע פגיעה בבתי התושבים.

בתוך כך, פיקוד העורף מרענן את הנהלים לשעת חירום, עד מחר (רביעי) בערב:

תגיות:שומר החומותהפסקת אש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה