חדשות בעולם

זכתה ב-26 מיליון דולר בלוטו - אך גילתה שהכרטיס התפורר ב...כביסה

הפרשה שמסעירה את קליפורניה: אישה שקנתה כרטיס שזכה ב-26 מיליון דולר בלוטו, גילתה שהוא התפורר לחלוטין בכביסה. אז לאן יילך הכסף? 

אא

הפרשה שמסעירה את קליפורניה: במשך חצי שנה תמימה ניסו עובדי מפעל הלוטו המקומיים להבין מדוע איש לא הגיע לאסוף את כספי הזכייה המטורפים של הכרטיס הזוכה - 26 מיליון דולר!

אישה שהעדיפה להישאר אנונימית, טענה כי הכרטיס הזוכה הוא שלה, אך היות ולא הצליחה למצוא אותו ולהוכיח את טענתה, איש לא באמת הקשיב לה. "הפכתי את כל הבית בחיפוש אחריו, אבל לא הצלחתי למצוא אותו", היא אומרת. היא ניגשה כמה וכמה פעמים לחנות שבה רכשה את הכרטיס, ובעל החנות - שסיפורה באמת נגע ללבו, החליט לעזור לה ובדק את מצלמות האבטחה של החנות. 

החנות בה נרכש הכרטיס הזוכה, כפי שסוקרה בחדשות המקומיותהחנות בה נרכש הכרטיס הזוכה, כפי שסוקרה בחדשות המקומיות

באחד הסרטונים אכן גילה המוכר כי היא נכנסה לחנותו ורכשה כרטיס - אולם את חברת הלוטו זה לא ממש עניין. "יש חוקים לכל זכייה וצריך לעמוד בהם", הם אמרו למוכר ולאישה. "את צריכה להציג את הכרטיס עצמו, ואחרת זה נחשב כאילו לא זכית".

האישה האומללה ניסתה לשחזר את מה שעלה בגורלו של הכרטיס מרגע שנקנה, ללא הצלחה, עד שבעל החנות הציע לה לבדוק את הבגדים שלבשה ביום הרכישה. כשעשתה זאת, גילתה למורת רוחה כי הכרטיס אכן נמצא בכיס החולצה שלבשה - אך הוא התפורר והתמוסס, ככל הנראה, כתוצאה מהכביסה שעבר. "זה עצוב מאוד שחברת הלוטו לא מתחשבת במקרים כאלו", אומרת אחת מהתושבות בראיון לרשת חדשות מקומית שסיקרה את הסיפור. "בכל זאת, לא בכל יום אדם זוכה בסכום כזה. לפחות שיתנו לה פיצוי או משהו כזה".

היות והאישה לא הצליחה להוכיח כי היא היא הזוכה המאושרת, חברת הלוטו הודיעה כי תעביר את כל כספי הזכייה לטובת צרכי ציבור - בתי ספר וארגוני חסד. 

 

תגיות:לוטוכביסהכרטיס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה