חדשות בארץ

גנץ חתם על צווים לתפיסת ציוד שיועד לארגוני הטרור בעזה

שר הביטחון בני גנץ חתם על חמישה צווים מנהליים לתפיסת ציוד הנחשב לציוד דו-שימושי, ויכול לשמש לצרכים אזרחים וגם צבאיים. על פי החשד, הציוד היה מיועד למערך הייצור של הזרוע הצבאית של חמאס

אא

שר הביטחון בני גנץ חתם על חמישה צווים מנהליים לתפיסת ציוד, אשר על פי החשד נעשה ניסיון להבריחו לרצועת עזה דרך מעבר כרם שלום בימים שלפני תחילת הלחימה ברצועה. הניסיון סוכל בעקבות פעילות משולבת של המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור (מט"ל) שבמשרד הביטחון, שירות הביטחון הכללי ורשות המעברים. בין היתר נתפסו משלוחים של חומרים מסוג אשלגן כלוריד, גליצרין, פוליאוריתן, פוליאסטר, פיברגלס וכן ציוד תקשורת.

במשרד הביטחון ציינו, כי הציוד שנתפס נחשב לציוד דו-שימושי, היכול לשמש לצרכים אזרחיים וגם צבאיים. על פי החשד, ציוד זה היה מיועד למערך הייצור של הזרוע הצבאית של חמאס.

מתחילת השנה חתם שר הביטחון על למעלה מ-20 צווים מנהליים לתפיסת ציוד שנעשה ניסיון להבריחו לרצועה, בחשד שנועד לשימוש חמאס וגורמי טרור אחרים בעזה.

במקביל, חתם גנץ על צו לתפיסת זהב בשווי של למעלה ממיליון שקלים, שנעשה ניסיון להבריחו מתוך רצועת עזה לאזור יהודה ושומרון כשהוא מוסלק בצורת מסמרים בתוך משטחי עץ. תפיסה זו מצטרפת לשני צווים מנהליים עליהם חתם השר לפני שבועיים, לתפיסת מטילי זהב במשקל כולל של 13 ק"ג, אשר נתפסו גם הם לאחר שנעשה ניסיון להבריחם מרצועת עזה לאזור יהודה ושומרון. הברחות הזהב מרצועת עזה ליהודה ושומרון הינן חלק מהמאמצים שעושה חמאס ברצועה לממן פעילות של ארגון הטרור באיו"ש. שווי התפיסות נאמד במיליוני שקלים.

תגיות:חמאסרצועת עזהבני גנץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה