חם ברשת

הבריקה את השירותים עם... בקבוק קולה. וזה עבד!

פרנקי קוזינס עוררה סערה ברשת כשניקתה את האסלה שלה עם בקבוק קולה, וזה עבד! התוצאות היו מדהימות. אחת הגולשות כתבה: "אם זה מה שזה עושה לאסלה, מעניין מה זה עושה לגוף שלי"

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

פרנקי קוזינס מתחזקת עמוד פופולארי ברשתות החברתיות, בו היא מעניקה לעוקבים שלה טיפים לניקיון הבית, אבל הטיפ הזה היה מעניין במיוחד. פרנקי וויתרה על חומרי הניקוי והחומצות על מנת להבריק את האסלה שלה והשתמשה ב... בקבוק קולה. "רציתי להגיד תודה ענקית לכל מי שהציע לנקות את האסלה שלי עם קולה. השתמשתי בבקבוק קטן כי חשבתי שזה רעיון גרוע, השארתי את החומר לכמה שעות ואפילו לא הייתי צריכה לקרצף", כתבה פרנקי בעמוד שלה.

פרנקי השאירה את המשקה התוסס במשך 4 שעות באסלה והתוצאות היו מרשימות, האסלה הייתה מבריקה ללא צורך בקרצוף. הקולה אף הסירה את החלודה והאבנית שהצטברו בה.

האסלה לפני ואחרי - מתוך עמוד הפייסבוק של פרנקיהאסלה לפני ואחרי - מתוך עמוד הפייסבוק של פרנקי

העוקבים התפלאו לשמוע שהמשקה שהם אוהבים לשתות יכול לנקות אסלות: "זה גורם לי לתהות מה זה עושה לגוף שלי" כתבה אחת הגולשות, "מה שמפחיד אותי זה שאני אוהבת לשתות פחית קולה קרה, אבל אם זה יכול לעשות את זה, מעניין מה זה עושה לקיבה שלי", כתבה אחרת.

קולה היא אומנם משקה פופלארי ברחבי העולם, אך בשל החומצה הפחמתית זרחתית שהיא מכילה (בכמויות קטנות) היא יכולה לשמש כחומר ניקוי. הכימיקלים מגיעים מהפחמן ולכן ניתן להשתמש בסודה ובמשקאות מוגזים אחרים באותה מידה. כמו כן, קולה יכולה לשמש כמסיר חלודה עקב נוכחות של חומצות שונות, כגון חומצת לימון וחומצה פחמתית. אם לא תרצו לשתות יותר קולה לעולם, לפחות תדעו שניתן להשתמש בה לדברים אחרים.

תגיות:רץ ברשתנשיםניקיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה