מעניין

הזוי: קנתה ביצים בסופרמרקט - מאחת מהן בקע אפרוח

אדל פיליפס רצתה להוכיח ששום אפרוח לא יכול לבקוע מביצה שנקנתה בסופרמרקט, אז היא החליטה לעשות ניסוי משלה. התוצאות היו מפתיעות. צפו

  • י"ד סיון התשפ"א
אא

אדל פיליפס בת ה- 28 הופתעה לגלות שמביצה שקנתה בסופרמרקט הצליח לבקוע אפרוח של ברווז. פיליפס קראה ברשת על אנשים שדוגרים על ביצים באמצעות אינקובטור בשביל לראות מה קורה איתן. היא החליטה לקבל את האתגר ורכשה בסופרמרקט השכונתי קרטון סטנדרטי של ביצי ברווז. להפתעתה, חודש לאחר מכן בקע מאחת הביצים ברווזון.

פיליפס החלה את הניסוי ההזוי הזה בשביל להוכיח לאנשים ברשת שהם טועים. היא תכננה את המהלך בקפידה, קנתה אינקובטור ברשת, אך לפני שהוא הגיע, היא שמרה על הביצים בטמפרטורה הנכונה באמצעות "ארון אוויר". "ראיתי מישהו עושה אתגר כזה ברשת וחשבתי שאני אנסה גם. כשקניתי את הביצים אמא שלי שאלה אותי אם אני בטוחה. ידעתי שאני צריכה לשמור עליהן חמות והן היו כמה ימים על המדף אז לא ידעתי אם אצליח. הכנסתי אותן לארון האוויר, אבל לא עשיתי שום דבר כזה בעבר, והייתי בהלם כשגיליתי שאחת מהן עדיין פוריה", אמרה.

כשהאינקובטור הגיע לאחר כמה ימים, היא מיקמה אותו בתוך הארון ליד הביצה והדליקה אותו שלוש או ארבע פעמים ביום, כדי להבטיח שהביצה בטמפרטורה הנכונה. כעבור חודש, כאמור, בקע מהביצה אפרוח בריא.

פיליפס תיעדה את הניסוי במצלמה שלה ולא האמינה בעצמה שדבר כזה יכול להתרחש. "לא האמנתי שזה יכול לקרות, עד שעשיתי את זה בעצמי", היא כתבה ברשתות החברתיות. "לאורך כל התהליך כולם חשבו שאני משוגעת. רק עשיתי ניסוי קטן, אבל כולם חשבו שאשאר עם ביצה קשה. הוכחתי שהם טועים, ועכשיו כולם בהלם".

צפו בתיעוד תהליך הדגירה עד לבקיעה:

 

תגיות:מענייןהזוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה