חדשות בארץ

נאום השיעולים של נסראללה: "בסך הכל אלרגיה, תירגעו"

מזכ”ל חזבאללה חסן נסראללה נשא אמש נאום מהבונקר שבו נמצא, כשהוא משתעל ונושם בכבדות. תחילה הוא התנצל על היעדרותו בימים האחרונים בשל השיעול הכבד שהוא סובל ממנו, לאחר מכן אמר "אני צופה שנתניהו וההנהגה הישראלית יביאו לתבוסתה של ישראל"

צילום מסך מתוך נאומו של נסראללה אמשצילום מסך מתוך נאומו של נסראללה אמש
אא

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא אמש (שלישי) נאום מהבונקר שלו, אך הנאום ייזכר לא בגלל האיומים על ישראל, אלא בשל השיעול הכבד וקשיי הנשימה מהם הוא סובל לאחרונה. כבר בנאומו הקודם, לפני שבועיים וחצי, הוא היה נראה חולה, אך טען שתוקף כי לא מדובר בקורונה. בנו, ג'וואד, מיהר לכתוב ברשתות החברתיות: "בסך הכול אלרגיה, אתם יכולים להירגע".

בהמשך דבריו, התייחס נסראללה למבצע "שומר החומות" ברצועת עזה ואמר כי "אנחנו חוגגים בחודש מאי שני ניצחונות: ב-25 במאי את יום ניצחון לבנון והבסת הכיבוש, וב-21 במאי את הניצחון של העם הפלסטיני וההתנגדות הפלסטינית בעזה. אני מברך את העם הפלסטיני על הניצחון ההיסטורי הגדול".

 

לדברי נסראללה, "ישראל החליטה לפנות תושבים פלסטינים משכונת שייח ג'ראח. זה לא סתם, כולם יודעים שישראל מנסה לייהד את ירושלים והשכונה. לאחר מכן נמנעה מהמתפללים המוסלמים להגיע למסגד אל-אקצא בחודש רמדאן. הפגיעות במתפללים והפריצות של המשטרה והמתנחלים למסגד חוזרות ונשנות. נתניהו וההנהגה הישראלית המשיכו בהתרסה. הטעות בהערכה שלהם הובילה למלחמה, לכישלון ולתבוסה שלהם, וזה יקרה גם שוב בעתיד. תושבי עזה וההתנגדות שלה היו נכונים להגן ולהקריב עצמם עבור ירושלים, מסגד אל-אקצא והמקומות הקדושים לאומה".

"עליכם להבין שפגיעה בירושלים, במסגד אל-אקצא ובמקומות הקדושים שונה מכל פגיעה אחרת שאתם מבצעים. על הנהגת האויב, ממשלתו וצבאו לערוך חשיבה מחדש בהתבסס על מה שקרה ברצועת עזה. הפגיעה במסגד אל-אקצא והמקומות הקדושים לא תעצור בגבולות ההתנגדות בעזה. המשוואה שאליה אנו צריכים להגיע היא - ירושלים מול מלחמה אזורית. אי אפשר לעמוד מנגד כשהעיר הקדושה נמצאת תחת סכנה אמיתית. כשהישראלים יבינו את המשוואה הזאת, והיא רצינית, הם יידעו שכל צעד שכזה יהיה סכנה לקיומם".

נסראללה גם שיבח את ארגוני הטרור הפלסטיניים בעזה על שיגור הרקטות על ישראל וצחק על כך שלפני המטחים פורסמו הודעות מראש.

תגיות:חדשותשומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה